L'Audiència de Girona jutjarà dos agents de la Policia Local de Palafrugell (Baix Empordà) acusats de robar set telèfons mòbils d'una botiga aprofitant la gran nevada del 2010. Segons el fiscal, la matinada del 8 al 9 de març els dos agents estaven de servei i van anar a una botiga de Llafranc on, aprofitant que la falta de llum havia inhabilitat l'alarma, uns lladres havien forçat la porta.
L'acusació pública sosté que, aleshores, els dos agents es van posar d'acord per quedar-se els set dispositius, valorats en 2.123 euros. El fiscal també demana presó per als germans i un amic dels policies a qui creu que els agents van donar alguns dels mòbils perquè els revenguessin.
A judici dos policies per robar mòbils durant la nevada del 2010
Els demanen un any i tres mesos de presó
ARA A PORTADA
-
Els Agents Rurals volen traslladar la formació a Girona després de les crítiques per fer-la a la caserna de Sant Climent Redacció
-
«M'he fet creient a través de l'art»: un pintor acaba els frescos «bizantins» d'Hostalric Bernat Castanyer
-
Un firaire gironí denuncia que li han robat l'atracció: «Pesa 43 tones i circula sense frens» Redacció
-
-
Publicat el
27 de desembre de 2013 a
les 17:45
Et pot interessar
-
Societat
La ventada s'emporta la bola del radar militar de Roses
-
Societat
Resignació entre els veïns d'Anglès afectats pel tall d'aigua: «Ha sigut incòmode»
-
Societat
Anglès, sense subministrament d'aigua per una avaria «greu»
-
Societat
Girona registra deu casos de malalties tropicals durant el 2025
-
Societat
Girona, la ciutat amb més sort a la Grossa de Cap d'Any
-
Societat
Les esglésies evangèliques creixen un 30% a Girona en cinc anys i guanyen fidels
