Aquest Onze de Setembre les principals institucions gironines celebraran amb un acte unitari la Diada Nacional de Catalunya. L’esdeveniment, obert a la ciutadania, tindrà lloc el mateix dimarts a les 11 del matí al Saló de Descans del Teatre Municipal i comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, el president de la Diputació de Girona, Jaume Torramadé, i el delegat del Govern de la Generalitat, Eudald Casadesús. Un cop finalitzin els parlaments, la Coral Geriona Juvenil interpretarà Mama (pop rusa), Alleluia de L. Cohen, Doeba de R. Veenker, Viatge Ítaca (versio) de Lluis Llach, i Els Segadors, de F. Alió.
Desprès d’aquest acte central, a dos quarts de dotze es realitzarà una audició de sardanes a càrrec de la Cobla Marinada a la Rambla de la Llibertat, i tots els ciutadans que ho desitgin podran visitar de 10h a 14h l’edifici de la Generalitat amb motiu de la jornada de portes obertes organitzada especialment per aquesta data (l’accés serà pel pati de les Magnòlies).
Ajuntament, Diputació i Generalitat celebren la Diada junts a Girona
Acte institucional el matí de la Diada, amb Carles Puigdemont, Jaume Torramadè i Eudald Casadesús
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de setembre de 2012 a
les 21:09
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi de vegetació a la Font de la Pólvora
-
Societat
La Guàrdia Civil manté la cerca del menor desaparegut amb immersions diàries
-
Societat
Salt invertirà 30 milions d'euros per construir la nova seu dels Mossos d'Esquadra a Salt
-
Societat A presó dos homes per pagar a tres adolescents menors de 16 anys a canvi de sexe a Girona
-
Societat
Girona detecta 41 comerços que no fan servir el català com pertoca i en denuncia tres per incompliments «flagrants»
-
Societat
Girona millora l'eficàcia de la recollida selectiva després d'anys d'estancament
