‘Girona, trenta-dues veus que fan ciutat’ és un llibre publicat per l’Ajuntament de Girona i realitzat per Cristina Masanés amb fotografies de Cristina Oliver, que versa dóna veu a les entitats veïnals que treballen en cadascun dels barris de Girona.
La publicació s’ha elaborat a partir de 32 entrevistes realitzades a fons amb la persona o les persones responsables de l'entitat, per obtenir una mirada de proximitat i una dimensió viscuda de la seva tasca de barri. Al costat del treball periodístic que dóna veu a les entitats, s’ha realitzat un treball fotogràfic que documenta amb imatges en blanc i negre el dia a dia dels barris de la ciutat. Per fer-ho, s’ha demanat als entrevistats que proposessin una escena o un espai que condensés la singularitat de cada zona.
L’acte de presentació, que tindrà lloc dilluns 30 de maig a les 8 del vespre al Centre Cultural la Mercè, el presidirà l’alcaldessa de Girona en funcions, Anna Pagans, el tinent d’alcalde de Relacions Ciutadanes i Joventut en funcions, Miquel Poch, i l’obrirà l’advocat i historiador Josep Matas.
Durant l’acte també es presentarà la segona edició de la Guia municipal de les entitats de Girona, en format digital, que permet conèixer quin és el teixit associatiu de la ciutat, els objectius que persegueixen les associacions, les seves dades bàsiques, les activitats que organitzen, els àmbits d’actuació, així com un esbós de la seva història.
Aquest dilluns es presenta el llibre «Girona, trenta-dues veus que fan ciutat»
Realitzat per Cristina Masanés i amb fotografies de Cristina Oliver, consta de 32 entrevistes a persones vinculades a diferents entitats veïnals dels barris

- Casado, al Congrés -
- ACN
Ara a portada
Publicat el 27 de maig de 2011 a les 17:28
Et pot interessar
-
Societat El Barri Vell de Girona bull per Sant Jordi
-
Societat El Sindicat d'Habitatge de Salt demana al Parlament que creï una taula treball per resoldre "la situació d'emergència"
-
Societat Renfe oferirà 1.026 circulacions per carretera durant les obres entre Figueres i Portbou
-
Societat Demana una barra de pa en català i acaba al jutjat per amenaces i assetjament