El dissabte 28 de maig el Parc de les Ribes del Ter i el Pavelló Municipal Girona – Fontajau acolliran durant tot el matí (de 9 a 14 h) la Jornada de Recreació i Esport, una festa lúdicoesportiva com a cloenda del curs esportiu.
Hi hauran més de 30 activitats obertes i gratuïtes per a tots els públics: Caiac, BTT, tir amb arc, tir al plat, inflables, circuit d’educació vial, mini-tennis, rocòdrom... compaginat amb partits de minivolei, minibàsquet, minihandbol, futbol-5 i futbol-7.
Aquest campionat està organitzat pel Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Girona amb el suport de la Diputació de Girona i el Consell Esportiu del Gironès, i amb el patrocini d’Emte Fire & Securty, Coca-cola, Hipercor-Tiendas El Corte Ingles, La Caixa, Prosegur, Servimax, Veri Aigua del Pirienu i Nouvending, i amb la col·laboració de l’Agility Club Girona, Associació Girona Judo, Club Voleibol AVAP, Caiac i Natura, Club d’Escacs Sta. Eugènia, Esplai El Timbal, Salsa Jove, Caixa de Trons, SET3, Golf Girona, Decathlon, ACEEGI-Associació de centres eqüestres esportius de Girona i les Federacions Esportives Catalanes de persones amb Discapacitat Física i Paràlisi Cerebral.
Aquesta jornada és una de les activitats incloses en la 20a Campanya Primavera Esportiva 2011. Les activitats esportives que s’hi inclouen estan organitzades pel Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Girona i pels clubs, entitats i associacions esportives de la ciutat mitjançant les quals es vol potenciar totes les vessants de l’esport: l’oci, la salut, la recreació i la competició.
Aquest dissabte se celebra la 26a Jornada de Recreació i Esport
Durant tot el matí al Pavelló Municipal Girona – Fontajau i el Parc de les Ribes del Ter
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de maig de 2011 a
les 17:23
Et pot interessar
-
Societat
SOS Costa Brava i SOS Lloret reclamen la reobertura «immediata» del camí de ronda de Can Juncadella
-
Societat
Un arbre caigut obliga a circular per via única a les línies R11 i RG1 entre Girona i Flaçà
-
Societat
Girona reforça les bigues de la plataforma de la plaça Catalunya
-
Societat
La Costa Brava recupera un camí de ronda després d'anys tancat per obres a la finca d'un expresident del Kazakhstan
-
Societat
Radiografia del turisme a Girona: el Barri Vell va comptar amb 62.272 turistes durant l'estiu
-
Societat
En venda el xalet de caça on Franco feia caceres secretes a l'Alt Empordà
