La Colla Gegantera Fal·lera Gironina organitza una plantada de Gegants al Parc del Migdia aquest diumenge dia 7 de novembre, a les 10 hores, seguida d’una cercavila a les 11.30 h. Aquest acte aconsegueix ajuntar més de cinquanta gegants i gegantes de les comarques de Girona i altres demarcacions.
La cercavila tindrà el següent recorregut: parc del Migdia (sortida), Oriol Martorell, Emili Grahit, Cor de Maria, Creu, Joan Maragall, Pompeu Fabra, plaça Catalunya, passeig General, plaça Calvet i Rubalcaba (arribada). A continuació, ballada de tots els gegants a la plaça Calvet i Rubalcaba.
Aquest diumenge, trobada de gegants
Començarà amb una plantada a les 10 al Parc del Migdia i una cercavila posterior.

- Hospital Universitari de Vic. -
- Adrià Costa
Ara a portada
Publicat el 05 de novembre de 2010 a les 17:54
Et pot interessar
-
Societat El Barri Vell de Girona bull per Sant Jordi
-
Societat El Sindicat d'Habitatge de Salt demana al Parlament que creï una taula treball per resoldre "la situació d'emergència"
-
Societat Renfe oferirà 1.026 circulacions per carretera durant les obres entre Figueres i Portbou
-
Societat Demana una barra de pa en català i acaba al jutjat per amenaces i assetjament