Els Mossos d'Esquadra busquen tres homes d'entre 27 i 30 anys acusats d'intentar agredir sexualment una jove de 18, després de tapar-li la boca amb un mocador. Tot plegat ha passat cap a la una de la matinada de dijous a divendres pels voltants de l'Oficina de Correus de Salt (Gironès), quan la noia tornava cap a casa després d'haver estat amb una amiga.
Els tres joves, de parla marroquina i amb gorra, s'hi han acostat i li han posat un mocador a la boca, amb la voluntat o bé d'adormir-la o bé d'evitar que cridés. La noia s'hi ha resistit, i ha estat aleshores quan els presumptes agressors l'han intentat forçar sexualment. La jove, amb ferides lleus, ha pogut escapar i denunciar el cas a la Policia Local de Girona, on els agents han comprovat que duia la samarreta i els pantalons trencats i tenia diverses ferides per esgarrapades.
La víctima ha estat atesa pels serveis mèdics i ara ha de presentar la denúncia i declarar davant els Mossos d'Esquadra de Girona que ja ha començat a investigar el cas per intentar trobar els tres sospitosos.
Detingut l'agressor de Flaçà
Fa una setmana els Mossos d'Esquadra van detenir un altre agressor sexual. En aquest cas es tracta d'un noi de 24 anys que el 6 de juliol va entrar a robar i va agredir sexualment una dona d'uns 60 anys a Flaçà. Aquell dia els agents van perdre la pista del sospitós, que va aconseguir despitar-los ficant-se dins una riera. Les investigacions van donar el seu fruit i el dia 5 d'octubre la policia el va enxampar en un restaurant de l'Estanyol (Gironès). L'home va entrar a la presó després de declarar davant el jutge.
Busquen tres homes acusats d'intentar agredir sexualment una noia de 18 anys a Salt
La víctima va aconseguir fugir corrent i la policia treballa per trobar els tres sospitosos que tenen entre 27 i 30 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’octubre de 2017 a les 19:38
Actualitzat el 13 d’octubre de 2017 a les 19:39
Et pot interessar
-
Societat Mor un home ofegat a Begur quan feia pesca submarina
-
Societat Les botigues del centre de la Bisbal d'Empordà tancaran a dos quarts de deu per frenar l'incivisme
-
Societat Adequar el solar del nou institut de Salt costarà 300.000 euros a l'Ajuntament
-
Societat SOS Costa Brava denuncia que Santa Cristina d'Aro vol convertir un aparcament i superfície comercial en habitatges
-
Societat Restringeixen l'aigua de l'aixeta als veïns de Bonmatí per la presència d'un compost químic
-
Societat Tornen els contenidors de vidre a Girona i augmenta la recollida de resta i orgànica