Un any més, el Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Girona porta a terme la Campanya Primavera Esportiva que aquest any arriba a la seva 20a edició. Els objectius principals de la campanya són els de difondre les activitats programades i fomentar la pràctica de l’activitat físicoesportiva i l’esport, en les diferents vessants: esport salut, educació, lleure, recreació, competició, etc. i així, apropar l’activitat física i l’esport a tota la població.
Aquesta campanya consta d’un calendari d’activitats, tant realitzades per clubs, entitats, AV de la ciutat, com les directament organitzades pel Servei Municipal d’Esports les quals estan consolidades en el calendari i que es porten a terme any rere any. Destaquem l’11è Campionat de Funky Hip Hop (10/04/2011), la 17a Mitja Marató Ciutat de Girona, la 15a Cursa Popular Ciutat de Girona i la 6a Minicursa (08/05/2011) o la 26a Jornada de Recreació i Esport (28/05/2011).
Per apropar l’activitat física i l’esport a tota la població s’han programat un seguit d’activitats que es realitzaran tant a espais públics com en instal·lacions convencionals, com per exemple: el torneig de pàdel (inici 2a quinzena de maig), els batejos de submarinisme (07/05/2011) o la 5a Aquatló Popular de Girona en benefici de l’Associació Catalana de la Síndrome de RETT (25/06/2011).
A la web del Servei d’Esports es poden consultar totes les activitats de la Campanya Primavera Esportiva.
Comença la 20a Primavera Esportiva
Societat
En destaquen l'11è campionat de Funky Hip Hop, la Mitja Marató Ciutat de Girona, la 15a Cursa Popular Ciutat de Girona o la 26a Jornada de Recreació i Esport.
- 576_1301931165espo
ARA A PORTADA
-
Societat El 95% dels ciclistes no baixa de la bicicleta al Barri Vell de Girona quan ho hauria de fer ACN
-
Successos Un ferit crític i un de lleu en l’explosió d’un dipòsit de gas en un hotel de Peralada ACN
-
Societat Deixen en llibertat la propietària de l'agència de viatges de l'Escala detinguda per estafa Natàlia Pinyol / Agències
-
Política Un casament de l'establishment barceloní a l'Empordà reuneix Feijóo, Manuel Valls i Ana Patricia Botín Oriol March
Publicat el
04 d’abril de 2011 a
les 17:32
Et pot interessar
-
Societat
El Trueta posa en marxa una nova unitat de recuperació post anestèsia
-
Societat
Aquest és el municipi de la Costa Brava que canvia de nom
-
Societat
Una jove de 18 anys morta i tres ferits en una sortida de via a Lloret de Mar
-
Societat
Cremen una estelada que onejava a la Torre des Baluard de Cadaqués
-
Societat
Tallades l'R11 i la RG1 entre Figueres i Vilamalla per un atropellament
-
Societat
Detenen un menor per la violació d'una noia en una zona forestal a Vidreres
