La urbanització de la Frontissa farà guanyar un gran espai al barri, configurant així un nou passeig, on s’inclourà un carril bici.
Aquesta setmana s’iniciaran les obres d’urbanització de la Frontissa de Santa Eugènia entre el passeig d’Olot i carrer Maçana. Les obres, finançades amb la Llei del Pla de Barris, tenen un termini d’execució de 4 mesos i un pressupost d’adjudicació de 433.141 €.
Amb la finalització del projecte d’urbanització de la Frontissa de Santa Eugènia, es guanyarà un gran espai al barri i a la ciutat amb la configuració d’un nou passeig, així com un nou carril bici. A més, la urbanització de l’espai serà un incentiu pels comerços de la zona que veuran com es promou la mobilitat i l’accés al seus serveis.
Comencen les obres entre el passeig d’Olot i carrer Maçana
Avui s'ha signat l’acta de comprovació del replanteig de l'obra, que farà que s’iniciïn els treballs d'urbanització de la Frontissa de Santa Eugènia amb un termini d’execució de 4 mesos.

Ara a portada
Publicat el 13 d’octubre de 2010 a les 18:33
Et pot interessar
-
Societat El Sindicat d'Habitatge de Salt demana al Parlament que creï una taula treball per resoldre "la situació d'emergència"
-
Societat Renfe oferirà 1.026 circulacions per carretera durant les obres entre Figueres i Portbou
-
Societat Demana una barra de pa en català i acaba al jutjat per amenaces i assetjament
-
Societat 26 detinguts per concertar 212 parelles de fet fraudulentes a Catalunya