Un incendi ha cremat aquest dilluns una habitació de l'església de Vilobí d'Onyar (la Selva) amb material divers sense causar ferits ni desallotjats, ja que en el moment dels fets no hi havia ningú al seu interior, segons els Bombers de la Generalitat, que han rebut l'avís a un quart i mig de quatre.
Uns tres quarts d'hora més tard, el foc s'ha donat per extingit i els bombers han ventilat l'església, afectada pel fum, i han revisat el campanar, on han descartat cap afectació. Fins a l'església del municipi, s'hi han traslladat quatre dotacions dels Bombers. D'altra banda, tres dotacions s'han desplaçat aquesta tarda fins a un pàrquing de la Ronda Paraire d'Olot, on ha cremat una pila de llenya. S'ha hagut de ventilar l'edifici, que ha quedat afectat pel fum, però no ha calgut fer cap desallotjament ni s'han produït ferits..
Crema una habitació de l'església de Vilobí d'Onyar sense causar ferits
En el moment dels fets, no hi havia ningú al seu interior i s’han descartat danys en el campanar
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de desembre de 2016 a les 20:29
Et pot interessar
-
Societat Ivan Kampustin, millor nota de selectivitat a Girona: «Cal saber com i quan estudiar»
-
Societat Més freqüències d'autobús a la Costa Brava i a la Garrotxa
-
Societat Així és el pla integral de Girona per millorar el barri de Font de la Pólvora un any després del tiroteig mortal
-
Societat Aquesta és la zona de Catalunya on els jubilats francesos compren més cases
-
Societat Aturada l'R11 en un tram de l'Alt Empordà per un atropellament
-
Societat Absolt l'acusat d'abusar d'una noia mentre li feia fotos i vídeos eròtics a Roses