Els Mossos d'Esquadra ha desarticulat una banda organitzada que furtava mòbils d'alta gamma a diverses localitats de les comarques gironines, especialment Garrotxa, Selva i Gironès. En total hi ha set persones detingudes, -totes de nacionalitat romanesa i excepte una que consta que viu a Santa Coloma de Gramenet, amb residència a Badalona-, una de les quals ha ingressat a la presó.
Entre les modalitats emprades per cometre els robatoris hi havia la de demanar signatures per a una suposada associació per a discapacitats i sostreure l'aparell aprofitant la distracció de la víctima. Una de les detingudes, Lucretia.S., de 21 anys, ha ingressat a la presó per la seva reincidència. Els altres han quedat en llibertat amb càrrecs.
Desarticulen una banda que furtava mòbils a les comarques gironines
Els Mossos detenen set persones, una de les quals ingressa a presó
ARA A PORTADA
-
Energia L'Estat autoritza finalment el parc eòlic experimental de la Costa Brava Arnau Urgell i Vidal
-
Societat Mor Maria Canaleta, l'àvia centenària que va recuperar una ratafia del Montseny Bernat Castanyer
-
Societat Plaga de mosques a Hostalric: retiren els residus infestats de la zona zero Bernat Castanyer
-
Societat Es restableix la circulació d'alta velocitat entre Girona i Barcelona després d'un incendi forestal Redacció
-
Societat Un estudi de la UdG revela quina és la millor IA per detectar «fake news» i vídeos manipulats Redacció
Publicat el
08 de desembre de 2012 a
les 14:04
Et pot interessar
-
Unes 500 persones s'apleguen a Girona per denunciar la "mala gestió" de l'aigua
-
Busquen un home de 43 anys desaparegut des de fa set dies a Calonge
-
Detingut a Cistella per apallissar i deixar ferida una dona de més de 60 anys
-
L'hospital Trueta de Girona crea la nova unitat Cardiorenal
-
Desnonen una família amb un nadó de mesos a Salt
-
Jutgen l'acusat de fer tocaments a una menor a la terrassa d'un bar de Girona
