La Policia Municipal de Girona va detenir, dissabte a la nit, Jesus BA, de 45 anys d’edat i amb domicili a Girona, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.
Els fets van passar al voltant de les deu de la nit, quan la Central de Coordinació Policial de la Policia Municipal de Girona va rebre una trucada que informava que hi havia un home que anava d’un balcó a l’altre i escalava per la façana d’un edifici del carrer Eiximenis.
Immediatament una patrulla es va dirigir al lloc i va poder veure un home que entrava, des d’un balcó de la façana, a l’interior d’un pis. Instants després, en va sortir i va escalar fins a un altre balcó.
En veure això, els policies van demanar als propietaris d’un dels pisos que els deixés accedir al balcó per tal de trobar a l’home, que en ser sorprès pels policies, es va recolzar a la barana del balcó i va començar a cridar, molt nerviós, que preferia llançar-se pel balcó abans de ser detingut.
Finalment, els policies, amb l’ajuda d’un veí, van poder fer desistir a l’home de la seva intenció de llançar-se al buit i el van detenir com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.
Detingut mentre escalava una façana al carrer Eiximenis
Quan va veure els policies, volia llançar-se des d'un balcó, tot i que els agents el van fer desistir
ARA A PORTADA
-
Els Agents Rurals volen traslladar la formació a Girona després de les crítiques per fer-la a la caserna de Sant Climent Redacció
-
«M'he fet creient a través de l'art»: un pintor acaba els frescos «bizantins» d'Hostalric Bernat Castanyer
-
Un firaire gironí denuncia que li han robat l'atracció: «Pesa 43 tones i circula sense frens» Redacció
-
-
Publicat el
26 de març de 2012 a
les 18:52
Et pot interessar
-
Societat
La ventada s'emporta la bola del radar militar de Roses
-
Societat
Resignació entre els veïns d'Anglès afectats pel tall d'aigua: «Ha sigut incòmode»
-
Societat
Anglès, sense subministrament d'aigua per una avaria «greu»
-
Societat
Girona registra deu casos de malalties tropicals durant el 2025
-
Societat
Girona, la ciutat amb més sort a la Grossa de Cap d'Any
-
Societat
Les esglésies evangèliques creixen un 30% a Girona en cinc anys i guanyen fidels
