Detingut un home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència.
La Policia Municipal de Girona va detenir, la tarda de dissabte, Mohamed C, de 30 anys d’edat i veí de Girona com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència.
Els fets van passar al voltant de les set de la tarda, quan un home va entrar a l’interior d’una botiga de roba del carrer Joan Maragall i es va endinsar en un dels despatxos.
Poc després, l’encarregada de la botiga el va sorprendre amb una petita quantitat de diners a les mans. En veure’s descobert, l’home va donar-li una empenta i tot seguit va sortir corrent.
Un ciutadà, que va ser testimoni de la fugida, després de veure el que havia succeït, el va seguir.
Paral·lelament, un altre ciutadà que també havia vist el fet, va alertar una patrulla de la Policia Municipal que passava per l’avinguda Jaume I amb Joan Maragall i els hi va facilitar la descripció i la direcció que havia seguit el sospitós.
Passats uns minuts, els agents van localitzar el sospitós a la plaça Hospital gràcies al primer testimoni. Un cop identificat, els policies van detenir Mohamed C, de qui no consten altres detencions, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència.