Un home i una dona han resultat ferits de gravetat aquest matí en un accident de trànsit a la carretera GI-682 entre Lloret de Mar i Blanes (La Selva). Segons ha informat el Servei Català del Trànsit pels volts d'un quart de dotze s'ha rebut l'avís d'una topada amb quatre vehicles implicats al punt quilomètric 7,5 de la via.
Primer han xocat frontalment dos vehicles i després hi han acabat impactant dos més. Com a conseqüència, quatre persones han resultat ferides, dues de les quals de gravetat, que han estat traslladats a l'Hospital Josep Trueta amb helicòpter del SEM. Les altres dues persones ferides han estat traslladades a l'Hospital de Blanes amb ferides menys greus.
L'accident ha obligat a fer desviaments a la zona afectada però s'han tornat a obrir el pas al trànsit poc després de la una del migdia. Hi ha treballat efectius dels Mossos d'esquadra i dues dotacions dels Bombers.
Dos ferits greus en un xoc frontal amb quatre vehicles implicats a Lloret de Mar
L'accident a la GI-682 també ha fet dos ferits menys greus
ARA A PORTADA
-
-
-
Un home mor en un xoc frontal entre un camió i un turisme a l'N-II a l'altura del Far d'Empordà Redacció
-
Una batuda de senglar en temps de pesta: «Hem passat d'assassins a herois» Arnau Urgell i Vidal | Hugo Fernández Alcaraz
-
Intercepten una furgoneta que traslladava cadells de gossos d'Eslovàquia de forma irregular Redacció
Publicat el 02 de juliol de 2016 a les 14:25
Et pot interessar
-
Societat
Toca la loteria en un establiment de Porqueres per segon cop en un mes
-
Societat
Mor una dona en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a Biure
-
Societat
Nadal 2025 a Girona: totes les activitats a la ciutat
-
Societat
Girona educarà les famílies per reduir les deixalles que generen: seguir les 3R per ser una ciutat sostenible
-
Societat
Girona activarà 133 llits aquest hivern perquè els indigents puguin resguardar-se del fred
-
Societat
Un poble de Catalunya celebra Nadal amb un arbre de 9,5 metres d'alçada fet amb ganxet
