Dues persones han resultat mortes aquest dilluns després que el camió en què viatjaven hagi bolcat per causes que no han transcendit mentre circulava pel quilòmetre 1,5 de l'autopista AP-7, en terme municipal de la Jonquera (Alt Empordà), en sentit sud.
El sinistre no ha implicat més vehicles, per la qual cosa no hi ha més persones afectades. Els serveis d'emergència han rebut l'avís de l'incident cap a dos quarts de set de la tarda. El camió ha quedat entravessat i ha bloquejat completament la via en direcció Barcelona, que a banda ha quedat plena de la càrrega que duia el vehicle.
Es fan desviaments des de França cap a la N-II per sortejar el bloqueig. Amb tot, hi ha un quilòmetre i mig de cua darrere el camió, per la qual cosa els Mossos d'Esquadra hauran de trobar la fórmula per fer moure els cotxes en un tram que presenta dificultats perquè la via que transcorre en sentit nord està a diferent alçada.
Dos morts després de bolcar un camió a l'autopista AP-7, a la Jonquera
Les víctimes són els ocupants del vehicle sinistrat, que ha bloquejat completament la via en sentit sud
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juliol de 2018 a les 23:24
Actualitzat el 02 de juliol de 2018 a les 23:25
Et pot interessar
-
Societat El papa Lleó XIV està «en perfecta sintonia» amb Francesc: la valoració del bisbe de Girona
-
Societat Girona s'omple de colors amb els preparatius de Temps de Flors
-
Societat Càritas denuncia «racisme immobiliari» cap al jove que va morir en precipitar-se per un balcó a Salt
-
Societat Una popular platja de la Costa Brava estarà tancada tot l'estiu
-
Societat Mor una motorista en un xoc amb un turisme i un camió a l'N-II a Vidreres
-
Societat Així és el nou restaurant dels germans Roca a Sant Julià de Ramis: cuina catalana i homenatge a la mare