Dues persones han resultat mortes aquest dilluns després que el camió en què viatjaven hagi bolcat per causes que no han transcendit mentre circulava pel quilòmetre 1,5 de l'autopista AP-7, en terme municipal de la Jonquera (Alt Empordà), en sentit sud.
El sinistre no ha implicat més vehicles, per la qual cosa no hi ha més persones afectades. Els serveis d'emergència han rebut l'avís de l'incident cap a dos quarts de set de la tarda. El camió ha quedat entravessat i ha bloquejat completament la via en direcció Barcelona, que a banda ha quedat plena de la càrrega que duia el vehicle.
Es fan desviaments des de França cap a la N-II per sortejar el bloqueig. Amb tot, hi ha un quilòmetre i mig de cua darrere el camió, per la qual cosa els Mossos d'Esquadra hauran de trobar la fórmula per fer moure els cotxes en un tram que presenta dificultats perquè la via que transcorre en sentit nord està a diferent alçada.
Dos morts després de bolcar un camió a l'autopista AP-7, a la Jonquera
Societat
Les víctimes són els ocupants del vehicle sinistrat, que ha bloquejat completament la via en sentit sud
ARA A PORTADA
-
Política Multen l’alcalde de Santa Cristina d’Aro per conduir begut: «Soc humà i assumeixo la responsabilitat» Neus Climent
-
Societat Nou anys del crim de Susqueda: un nou informe concreta el nombre de trets i l'arma utilitzada Neus Climent
-
Successos Troben dos cadàvers a una carretera de Figueres: un mort per suïcidi i un altre per atac de cor Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
02 de juliol de 2018 a
les 23:24
Actualitzat el
02 de juliol de 2018 a les
23:25
Et pot interessar
-
Societat
Protecció Civil activa l'alerta del pla Ventcat per perill a l'Alt Empordà
-
Societat
Protecció Civil envia un ES-Alert a cinc municipis de l'Empordà
-
Societat
El 95% dels ciclistes no baixa de la bicicleta al Barri Vell de Girona quan ho hauria de fer
-
Societat
El Trueta posa en marxa una nova unitat de recuperació post anestèsia
-
Societat
Deixen en llibertat la propietària de l'agència de viatges de l'Escala detinguda per estafa
-
Societat
Aquest és el municipi de la Costa Brava que canvia de nom
