La candidata popular al Congrés dels Diputats espera que puguin obtenir representació perquè 'el canvi a Girona també sigui el que ajudi que Zapatero surti de la Moncloa i hi arribi el president Rajoy'. A més, ha assegurat que es tracta d'una candidatura que es dedicarà a 'presentar als gironins solucions als seus problemes' en compte de 'dedicar-se a insultar i criticar' com, segons afirma, fan altres opcions polÃtiques.
Per això, Sánchez Camacho ha establert com una de les seves prioritats a les comarques gironines vetllar per la recuperació econòmica, la creació d'ocupació i la disminució de l'atur. 'Donarem resposta als problemes que tenen els gironins', ha assegurat la cap de llista durant la presentació, aquest dijous, de la candidatura per les pròximes eleccions generals. Per fer-ho, espera poder obtenir representació a la demarcació on, tradicionalment, el PP no hi ha tingut diputat.
'Ãs la candidatura que permetrà als gironins que arribi al Govern una persona que tingui un projecte polÃtic seriós, creïble i que resoldrà els problemes dels ciutadans', assegura Sánchez Camacho. AixÃ, marca com a objectius principals, a banda de millorar la situació econòmica de la demarcació, millorar les infraestructures. En aquest sentit, critica que el darrer mandat del govern socialista han estat 'quatre anys perduts' i assegura que el primer pas serà 'recuperar les infraestructures encetades pel PP i que després han estat abandonades'.
Un altre del objectius és, comenta, 'lluitar contra un dels problemes greus a Girona' com és la inseguretat ciutadana. Assegura que és un 'problema' que afecta sobretot a les comarques de l'Alt Empordà , el Baix Empordà i el Gironès i es presenta com a l'opció per garantir que 'això millori'. 'Sempre hem tingut la marca de ser el partit que ha fet disminuir la inseguretat al conjunt de l'estat espanyol i també a Girona', ha dit Sánchez Camacho.
Finalment, Sánchez Camacho ha situat com un altre dels objectius vetllar perquè hi hagi una immigració 'integrada i de convivència' però, alhora, lluitar 'amb fermesa' contra 'tota aquella immigració que sigui il·legal'.
Sánchez Camacho ha presentat la llista popular per les pròximes eleccions generals acompanyada de la resta dels candidats i del president del PPC, Daniel Sirera. Ha assegurat que és una candidatura 'clarament territorial' on hi ha representants de gairebé totes les comarques on el PP hi té representació. Sánchez Camacho anirà acompanyada d'Emilio Santiago, Antoni PelegrÃn, MarÃa José GarcÃa, Laura Galiana i Diego Borrego a les eleccions. Sergio SantamarÃa serà el cap de llista popular al Senat.