L’alcaldessa accidental i tinenta d’alcalde de Desenvolupament Local i Promoció de la Ciutat, la sra. Cristina Alsina, ha donat a conèixer el resum de les activitats del servei Girona Emprèn i els cursos Forma’t 2010.
Els resultats afavoreixen l’ocupació de la ciutat, ja que amb el suport de la creació d’empreses i els cursos Forma’t 2010, s’han creat 32 empreses que han generat 57 nous llocs de treball.
- Més informació
El servei Girona Emprèn genera noves empreses i llocs de treball
El suport de la creació d’empreses ha proporcionat 32 empreses i 57 llocs de treball.
ARA A PORTADA
-
-
El forat negre de les urbanitzacions: els alcaldes exigeixen una «resposta valenta» Bernat Castanyer Colomer
-
Tres alumnes ferits en una escola de Porqueres per un incident amb un experiment químic Natàlia Pinyol
-
Mor una dona en caure per un penya-segat de 40 metres al camí de ronda de Torroella de Montgrí Redacció
-
S'enfonsa una part del mas de la família de Joan Laporta a l'Empordà després d'anys de manca de manteniment Redacció
Publicat el
16 d’agost de 2010 a
les 20:59
Et pot interessar
-
Societat
Arriba la integració tarifària a les comarques gironines: viatjar amb un bitllet a partir de dilluns
-
Societat
Mor una mestra atropellada per un autobús a Empuriabrava
-
Societat
Recuperada a Perpinyà una atracció de fira de 43 tones robada a Girona
-
Societat
Els Agents Rurals volen traslladar la formació a Girona després de les crítiques per fer-la a la caserna de Sant Climent
-
Societat
Un firaire gironí denuncia que li han robat l'atracció: «Pesa 43 tones i circula sense frens»
-
Societat
La ventada s'emporta la bola del radar militar de Roses
