
La regidora de Turisme i Comerç, Coralí Cunyat, i la presidenta de l’Associació de Comerciants de la Devesa, M. Rosa Agustí, han presentat aquest dimarts al matí el pla de màrqueting i de publicitat de la campanya de dinamització del comerç de la zona de la Devesa. Aquest nou impuls és un pas més en la campanya “El meu barri, la millor botiga”, que l’Ajuntament de Girona porta a terme des del desembre del 2010 i que compta amb el finançament del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i el cofinançament del Fons Social Europeu. Aquest pla pretén evitar les fugues de compres a altres barris de la ciutat, fomentant que els residents coneguin i apreciïn el seu comerç de proximitat.
Els materials ja estan editats i seran repartits durant aquest mes d’octubre, a més, la seva difusió tindrà continuïtat durant tot l’any. Els materials consten de plànols, muppis, adhesius pels associats, bosses ecològiques, butlletes per fer promocions i cartells promocionals. A més, s’ha realitzat un anunci amb un càsting previ.
El càsting, que va tenir molt bona acceptació, es basa en la frase "El meu barri, la millor botiga" que anaven repetint les persones interessades que s’hi van presentar. Entre totes les persones candidates se’n va escollir unes quantes per protagonitzar les escenes de l'anunci, que es van gravar en sis establiments diferents del barri.