Els Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit de Girona van denunciar penalment el 14 de gener un veí de Camós (Pla de l’Estany), de 47 anys, com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària, per conduir amb una taxa d’alcohol penalment punible.
Pels volts de les quatre de la tarda del mateix dia, els mossos van tenir coneixement que una persona sortia d’un restaurant després d’haver ingerit una gran quantitat de begudes alcohòliques i pretenia conduir una retroexcavadora. Una patrulla es va adreçar a la zona i va localitzar el vehicle circulant pel quilòmetre 721 de la carretera N-IIa, al terme municipal de Sant Julià de Ramis (Gironès). Un cop aturat el vehicle, els agents li van fer la prova d’alcoholèmia al conductor, que va donar un resultat positiu de 0.71 mg d’alcohol per litre d’aire expirat, o sigui, que gairebé triplicava el màxim permès de 0.25 mg/l.
El conductor va quedar denunciat amb l’obligatorietat de comparèixer davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Girona quan sigui requerit.
Enxampat mentre conduïa ben torrat una retroexcavadora
Els Mossos denuncien un veí de Camós per triplicar la taxa d’alcohol permesa, a Sant Julià de Ramis
ARA A PORTADA
-
-
S'enfonsa una part del mas de la família de Joan Laporta a l'Empordà després d'anys de manca de manteniment Redacció
-
El Govern preveu invertir 213,1 milions a les comarques gironines en els pressupostos del 2026 Redacció
-
-
Breda s'ofereix per acollir un nou bar pel camp de futbol i les piscines: «És un lloc ideal» Redacció
Publicat el
22 de gener de 2014 a
les 21:26
Et pot interessar
-
Societat
Arriba la integració tarifària a les comarques gironines: viatjar amb un bitllet a partir de dilluns
-
Societat
Mor una mestra atropellada per un autobús a Empuriabrava
-
Societat
Recuperada a Perpinyà una atracció de fira de 43 tones robada a Girona
-
Societat
Els Agents Rurals volen traslladar la formació a Girona després de les crítiques per fer-la a la caserna de Sant Climent
-
Societat
Un firaire gironí denuncia que li han robat l'atracció: «Pesa 43 tones i circula sense frens»
-
Societat
La ventada s'emporta la bola del radar militar de Roses
