La campanya promoguda pel Consell Superior d’Investigacions Científiques, la Fundació Biodiversitat i l’Ajuntament de Girona, es difondrà principalment a través del cartell que es col·locarà a les marquesines publicitàries de la ciutat.
L'Ajuntament de Girona se suma a col•laborar amb el CSIC i la Fundació Biodiversitat per la campanya de l’Any Internacional per la Biodiversitat. L’objectiu de la commemoració és fer-ne difusió a través d’un cartell que es col•locarà a diverses marquesines publicitàries de la ciutat de Girona.
La biodiversitat, la varietat de la vida a la Terra, resulta indispensable per als éssers humans. De la biodiversitat en depenen els sistemes i processos que ens proporcionen salut, aliment, combustible i altres serveis vitals en els que es sustenta el nostre benestar.
L'activitat humana és la responsable que la diversitat biològica del planeta, s'estigui reduint a una gran velocitat. Per conscienciar d'aquesta situació i impulsar accions que la reverteixin, Nacions Unides ha declarat l'any 2010 Any Internacional de la Biodiversitat.
Girona col·labora en la campanya de l'Any Internacional per la Biodiversitat
Es col·locaran cartells en marquesines publicitàries de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’agost de 2010 a les 20:54
Et pot interessar
-
Societat Mor un home ofegat a Begur quan feia pesca submarina
-
Societat Les botigues del centre de la Bisbal d'Empordà tancaran a dos quarts de deu per frenar l'incivisme
-
Societat Adequar el solar del nou institut de Salt costarà 300.000 euros a l'Ajuntament
-
Societat SOS Costa Brava denuncia que Santa Cristina d'Aro vol convertir un aparcament i superfície comercial en habitatges
-
Societat Restringeixen l'aigua de l'aixeta als veïns de Bonmatí per la presència d'un compost químic
-
Societat Tornen els contenidors de vidre a Girona i augmenta la recollida de resta i orgànica