--------
Nota de premsa
Tot a punt per la campanya del 25A a Girona
La sessió de treball amb voluntaris que va celebrar dijous Girona Decideix a La Mercè, a la qual van assistir un centenar de persones, va servir per explicar el plantejament de la campanya que la comissió organitzadora de la consulta té prevista per al mes d'abril. Amb quasi 350 voluntaris, 150 apoderats i prop de 60 entitats adherides, Girona Decideix ha preparant una campanya que combinarà elements tradicionals amb l'aprofitament de les noves tecnologies.
Així, les taules informatives, les banderoles i els domassos als balcons faran visible la consulta als carrers de Girona, mentre el web, el Facebook, el Twitter o el YouTube faran arribar tota la informació del 25A a través de la xarxa. Igualment, Girona Decideix ha posat en marxa diverses campanyes sectorials (gent gran, joves, barris, etc.) orientades a mobilitzar els diferents segments poblacionals de la ciutat i estan preparant diversos actes públics. La comissió considera que tot plegat permetrà arribar al 25A amb certes garanties, tant de organitzatives com de participació.
Girona Decideix ja té a punt la campanya del 25A
La va presentar als voluntaris durant la sessión de treball de dijous. Comptarà amb uns 350 voluntaris, 150 apoderats i prop de 60 entitats adherides.

- Logotip de Girona Decideix
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de març de 2010 a les 13:16
Et pot interessar
-
Societat Unes 200 persones es manifesten per una ciutat «neta» i «digna»: «Girona no enamora, Girona olora»
-
Societat Dispositiu policial per tallar la llum i l'aigua del bloc ocupat de la ronda Ferran Puig de Girona
-
Societat S'incendia un camió cisterna a l'AP-7 a l'Alt Empordà
-
Societat La nova plataforma Recuperem Girona convoca una concentració per reclamar una ciutat «neta i digna»
-
Societat Els Mossos de Girona reconeixen que hi ha «un problema» amb l'assentament de les bandes criminals
-
Societat Girona inaugura la comissaria compartida de Santa Eugènia que reforçarà la presència policial a tres barris de la ciutat