Per això, han decidit donar resposta a la tendència actual del turista que visita la ciutat i que planifica amb anterioritat què pot fer a través del web.
El sistema ofereix dues formes d'interacció; una a través d'una enquesta estructurada en cinc pantalles, que permet especificar molt rà pidament quins recursos turÃstics es volen seleccionar i una segona on el visitant navega pel web lliurement i afegeix els recursos que li interessen al cistell de la 'Visita a la carta'.
A partir de totes les preferències seleccionades pel turista, el programa ofereix un 'fulletó a la carta' personalitzat amb agenda, cultura i oci, allotjaments i gastronomia. La proposta es pot imprimir i situar-la en el plà nol interactiu de la ciutat.
Aquesta nova eina es troba disponible en els quatre idiomes (català , castellà , anglès i francès) al web de turisme (www.ajuntament.gi/turisme).
L'actuació, que s'emmarca en el Pla de Foment TurÃstic, té com a objectiu fomentar les noves tecnologies de la informació en l'à mbit del turisme.