Les obres de millora de ferm que es duran a terme a la C-31 comportaran restriccions de trànsit entre Palafrugell i Pals fins al 8 de juny.
Com a conseqüència de les obres de reforçament del ferm que el DPTOP durà a terme a la carretera C-31, entre els termes municipals de Palafrugell i Pals, es produiran restriccions de trànsit fins al 8 de juny. Aquestes restriccions consistiran en el tall d’un carril de circulació, segons les necessitats de l’obra.
Mentre un dels carrils de la via estigui tancat, es donarà pas alternatiu dels vehicles per l’altre. A les zones urbanes, s’habilitaran, on sigui possible, desviaments alternatius pels vials dels polígons industrials. Els treballs es desenvoluparan entre les 8 i les 20 hores.
La C-31 patirà restriccions de trànsit entre Palafrugell i Pals
S'hi faran obres de millora per reforçar el ferm, i es tallarà un carril de circulació de 8 a 20h fins el 8 de juny.
- Inici de les obres de millora a la C-17 | Adrià Costa -
- |
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de maig de 2010 a
les 20:33
Et pot interessar
-
Societat
Cinc membres de Revolta Pagesa, investigats per les protestes educatives
-
Societat
La investigació del crim de Susqueda no es pot tancar amb l'embassament ple
-
Societat
«Les armes no eduquen, maten!»: concentració contra l'estand de l'exèrcit a l'Expojove de Girona
-
Societat
L'hospital Trueta celebra els 70 anys i mira al nou Campus Salut
-
Societat
Rescaten dos dofins encallats a la platja de Sant Feliu de Guíxols
-
Societat
Un home de 78 anys pateix cremades a la meitat del cos en un incendi a Sant Feliu de Guíxols
