Les obres de millora de ferm que es duran a terme a la C-31 comportaran restriccions de trànsit entre Palafrugell i Pals fins al 8 de juny.
Com a conseqüència de les obres de reforçament del ferm que el DPTOP durà a terme a la carretera C-31, entre els termes municipals de Palafrugell i Pals, es produiran restriccions de trànsit fins al 8 de juny. Aquestes restriccions consistiran en el tall d’un carril de circulació, segons les necessitats de l’obra.
Mentre un dels carrils de la via estigui tancat, es donarà pas alternatiu dels vehicles per l’altre. A les zones urbanes, s’habilitaran, on sigui possible, desviaments alternatius pels vials dels polígons industrials. Els treballs es desenvoluparan entre les 8 i les 20 hores.
La C-31 patirà restriccions de trànsit entre Palafrugell i Pals
S'hi faran obres de millora per reforçar el ferm, i es tallarà un carril de circulació de 8 a 20h fins el 8 de juny.

- Inici de les obres de millora a la C-17 | Adrià Costa -
- |
ARA A PORTADA
-
Els micropobles de les comarques gironines per on passarà el Festival Itinera aquest agost Natàlia Pinyol
-
Un xat basat en intel·ligència artificial informa els turistes sobre l'oci i cultura de Girona Redacció
-
-
La Unesco avaluarà les catifes de flors d'Arbúcies per ser patrimoni de la humanitat Bernat Castanyer
-
Publicat el 31 de maig de 2010 a les 20:33
Et pot interessar
-
Societat Els veïns de Bonmatí poden tornar a beure aigua de l'aixeta després de gairebé un mes
-
Societat Dos detinguts per possessió de marihuana al desallotjament del bloc de pisos ocupats de la ronda Ferran Puig
-
Societat Salellas demanarà al Govern que no ubiqui un centre d'atenció al sensellarisme a Girona
-
Societat El Trueta és el primer hospital públic de fora de Barcelona a fer servir la cirurgia robòtica en infants
-
Societat Els caçadors gironins creen una app per controlar batudes i captures
-
Societat Lloret de Mar suspèn un any l'obertura de nous negocis de souvenirs o manicura al nucli antic