La Federació de Comerciants de Salt ha posat en marxa una nova web que facilitarà als seus associats l’accés a les tecnologies de la comunicació i a tota mena d’informacions d’interès per al món del comerç. Amb la nova plataforma, a banda de donar a conèixer totes les activitats, notícies i ofertes, sempre al dia i de manera senzilla, es fomenta la implicació dels establiments comercials convertint l’apartat d’accés exclusiu als socis en una intranet informativa i participativa que esdevé una notable millora en la comunicació interna de l’entitat.
La nova web facilita també l’accés dels establiments a les xarxes socials i està pensada perquè els comerciants de Salt puguin disposar en tot moment de la informació que els cal per gestionar els seus negocis, des de legislació, a convocatòries de subvencions, reglamentacions, ...etc. A més permet que ells mateixos puguin fer aportacions i debatre temes.
Tots els comerciants associats disposaran, a partir d’ara, d’un espai propi amb les principals dades de contacte del seu establiment, una galeria d’imatges dels productes que comercialitzen i on poden donar-nos a conèixer els trets diferencials i els serveis que ofereixen als seus clients. Al mateix temps, i dins la campanya, “Cap establiment sense presència a Internet”, tots aquells associats que no disposin de pàgina web podran acollir-se a la possibilitat de crear-la a un cost molt ajustat.
Paral·lelament des de la Federació es farà un curs per formar els comerciants perquè pugin tenir presència a les xarxes socials i potenciar els seus negocis.
La Federació de Comerciants de Salt facilita l'accés a les TIC als associats
Ho fa a través d'un web per donar a conèixer la informació i donar accés a xarxes socials

- Un avió de la companyia -
- Turkish Airlines
Publicat el 16 de gener de 2012 a les 17:32
Et pot interessar
-
Societat Roses torna a restringir la circulació de vehicles al Parc Natural del Cap de Creus
-
Societat Girona activa les piscines com a refugis climàtics per l'onada de calor
-
Societat Ivan Kampustin, millor nota de selectivitat a Girona: «Cal saber com i quan estudiar»
-
Societat Més freqüències d'autobús a la Costa Brava i a la Garrotxa
-
Societat Així és el pla integral de Girona per millorar el barri de Font de la Pólvora un any després del tiroteig mortal
-
Societat Aquesta és la zona de Catalunya on els jubilats francesos compren més cases
ARA A PORTADA