La Grossa arriba a Internet

Dimecres ja es podran comprar bitllets del sorteig de Cap d'Any a través del web | La campanya publicitària inclou la incorporació d'un personatge amb retirada a la reina d'Anglaterra

Publicat el 08 de setembre de 2014 a les 17:48
La imatge de la campanya de la Grossa de Cap d'Any inclou un personatge internacional Foto: Jordi Palmer / Nació Digital

El segon sorteig de la loteria de Cap d'Any encara la tardor amb força. A les novetats de l'inici de campanya , com l'augment del tiratge i un nou guió de premis cal sumar-hi que a partir d'aquest dimecres la possibilitat de comprar números del sorteig a través d'Internet, a més del llançament de la campanya de publicitat, que suma al popular capgròs un segon personatge amb una gran retirada a la reina d'Anglaterra.
 
La venda per Internet es farà a través del web grossa.cat , que permetrà triar el número desitjat i també inicis i terminacions al gust del comprador. Això sí, per comprar loteria per Internet caldrà donar una adreça situada a Catalunya, ja que segons ha recordat Elsa Artadi, directora general de Tributs i Joc, “per llei Loteria de Catalunya només pot vendre a Catalunya, no fora del territori català”. Aquest requisit però, només afecta la compra per Internet, en cap cas l'adquisició de números als establiments venedors.
 
Pel que fa a la nova campanya, Artadi ha aprofitat la presentació per tenir unes paraules de record per a Roser Arenas , la dona que va donar cara al capgròs i que va morir a finals d'agost. El nou anunci inclou un nou personatge, amb gran retirada amb la reina d'Anglaterra, Elisabet II, i el lema 'La Grossa traspassa fronteres'.

Distribuït un 18,6% del total
 
Des que es va iniciar la venda de La Grossa de Cap d’Any el passat mes de juliol , dels 50 milions d'euros emesos ja s’han distribuït més de 9,3 milions, un 18,6% del total de la loteria, al temps que Artadi s'ha mostrat confiada que la xifra “creixerà a partir d’ara, perquè comença la campanya publicitària, la venda per Internet, s’incorporen noves operadores comercials i encara falten les comandes del petit comerç, que per la seva estacionalitat encara no les ha fetes”.
 
Així mateix, Loteria de Catalunya ha notificat la incorporació al canal complementari de distribució de la cadena gimnasos DIR i del grup de supermercats Carrefour, mentre que les operadores comercials que l’any passat van vendre la Grossa ho tornaran a fer aquest any.