Diumenge 12 de setembre entre les 18.00 i les 19.00 h té prevista l’arribada l’ultrafondista Alexandra Panayotou, al Pavelló Municipal Girona-Fontajau després de recórrer 1.000 km en 12 dies. La ciutat de Girona acollirà la darrera etapa de l’Ultra Pyrene, que l’atleta grega de 40 anys, va començar el passat 1 de setembre a Sant Sebastià. Aquest repte amb objectius solidaris ha comptat amb 12 etapes, realitzant un promig de dues maratons diàries (més de 80 km) per camins, pistes i carreteres.
Atletes del Club Atletisme Girona acompanyaran a l’Alexandra des de l’Escala fins a Girona (38 km), i per encoratjar encara més a l’Alexandra en la finalització d’aquesta fita, el Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Girona fa una crida perquè atletes, populars, i tothom que vulgui l’acompanyi en els darrers quilòmetres, des de Sarrià al Pavelló Municipal Girona – Fontajau. El punt de trobada és el Pavelló Municipal Girona – Fontajau a on s’anirà informant de la posició en que es troba en cada moment la comitiva i poder sortir en direcció contraria a esperar-la els últims kilòmetres. A l’arribada, l’alcaldessa de Girona, Anna Pagans, i el regidor d’Esports, Josep Maria Jofre, li entregaran una placa en reconeixement de la fita realitzada.
L’Ultra Pyrene és un dels reptes més rigorosos per volums diaris i desnivells degut al traçat, el qual suposa creuar els Pirineus. La ciutat de Girona ha estat escollida per clausurar aquest gran repte.
Les etapes de la Ultra Pyrene han estat les següents: 1/09 San Sebastián – Baztan/Elizondo - 2/09 Baztan/Elizondo – Ochagavía - 3/09 Ochagavía – Jaca - 4/09 Jaca – Ainsa - 5/09 Ainsa – Pont de Suert - 6/09 Pont de Suert – Sort - 7/09 Sort – Andorra la Vella - 8/09 Andorra la Vella – Planoles - 9/09 Planoles – St. Joan Les Fonts (Olot) - 10/09 St. Joan Les Fonts (Olot) – Figueres - 11/09 Figueres – Cadaqués - 12/09 Cadaqués – Girona.
Podeu trobar més informació a la seva web: www.alexandrapanayotou.com
La ultrafondista Alexandra Panayotou arriba a Girona
Serà aquest diumenge 12 de setembre pels volts de les 18:00 al Pavelló Municipal de Girona – Fontajau, desprès de recórrer 1.000 km
ARA A PORTADA
-
Minibús Intergalàctic, el grup gironí que ha recomanat Pedro Sánchez, respon: «Penya, estem cookeds» Redacció
-
Quatre detinguts per segrestar i agredir greument un home a l'Alt Empordà a finals dels 2025 Redacció
-
-
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos Redacció
-
Publicat el
10 de setembre de 2010 a
les 16:08
Et pot interessar
-
Societat
Torroella de Montgrí es posiciona amb l’institut que va denunciar insults racistes d’Aliança Catalana
-
Societat
L'hospital de Blanes fa les primeres cirurgies de glaucoma mínimament invasives
-
Societat El jutjat investigarà un compte d'Instagram per presumpta extorsió a l’Ajuntament de Figueres
-
Societat
Fer «comprensible» la factura de la llum: la campanya del Govern contra la pobresa energètica
-
Societat
El SEM afegeix 81 ambulàncies al nou model per a les comarques gironines
-
Societat
El Correllengua Agermanat a Girona: recorregut i activitats
