L'activista investigat per les pintades a la subdelegació del govern espanyol a Girona ha sortit en llibertat després que la policia espanyola el detingués aquesta tarda a l'Escala (Alt Empordà).
El jove, Lluc H., ha passat a disposició del jutjat de Guàrdia de Figueres i s'ha acollit al dret a no declarar. Està investigat per suposats delictes de desordres públics i danys arran de les protestes del 25 de març i va decidir no presentar-se al jutjat on estava citat a declarar.
A les portes del jutjats, s'hi ha concentrat una vintena de persones, alguns dels quals membres del col·lectiu La Forja, convocats pels CDR per donar-li suport. Huguet els ha agraït la convocatòria i ha assegurat que "la Guàrdia Civil ens vol silenciats" i "si no hi som tots, ho acabaran aconseguint".
L'activista investigat per les pintades a la subdelegació del govern espanyol a Girona, en llibertat
El jove, que ha estat detingut per la policia espanyola per no haver acudit a la citació al jutjat, s'ha acollit al dret a no declarar
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juliol de 2018 a les 21:23
Et pot interessar
-
Candidats al Parlament 2024 per Girona: qui guanyarà les eleccions catalanes?
-
L'ANC de Girona rebutja que l'entitat impulsi la llista cívica
-
Sumar, segona força a Catalunya amb victòria només a vuit municipis
-
Tres del PSC i un de Junts: aquests són els nous senadors gironins
-
La CUP es queda fora del Congrés, però guanya a dos pobles de l'Empordà
-
Una policia espanyola, infiltrada tres anys en moviments socials de Girona