El procediment implantat fa 15 dies millora alguns aspectes que no estaven contemplats en la versió anterior, però no incorpora mesures de seguretat addicionals per mitigar l'augment del risc que comporta la manipulació d'unes 250 tones al dia de carburant d'aviació. El nou document tampoc restitueix l'obligatorietat existent l'estiu passat de situar un camió de bombers prop dels avions durant les operacions d'abastament de combustible. Una decisió que la UGT considera irracional i agosarada per a la seguretat de les persones afectades. El nostre sindicat recorda el perill existent d'explosió i d'incendi, així com els riscos associats que concorren a la plataforma, tant per la poca separació dels avions com per la saturació i el dinamisme de les activitats que s'hi desenvolupen de manera simultània, sobretot en hores punta.
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de febrer de 2009 a les 14:23
Et pot interessar
-
Unes 500 persones s'apleguen a Girona per denunciar la "mala gestió" de l'aigua
-
Busquen un home de 43 anys desaparegut des de fa set dies a Calonge
-
Detingut a Cistella per apallissar i deixar ferida una dona de més de 60 anys
-
L'hospital Trueta de Girona crea la nova unitat Cardiorenal
-
Desnonen una família amb un nadó de mesos a Salt
-
Jutgen l'acusat de fer tocaments a una menor a la terrassa d'un bar de Girona