L'Ajuntament de Girona es dóna de baixa de l'entitat que impulsa l'aeroport

El consistori argumenta que una normativa europea li impedeix pagar la quota anual de 300.000 euros que li correspon

Publicat el 11 de juliol de 2014 a les 16:56
Aeroport de Girona. Foto: ACN

L'Ajuntament de Girona ha decidit donar-se de baixa de l'Associació per a la Promoció i el Desenvolupament de les Comarques Gironines (AGI), que es dedica a impulsar l'Aeroport de Girona-Costa Brava, perquè no pot abonar la quota anual de 300.000 euros que els hi correspon.

Fonts del consistori han explicat a l'agència Europa Press que l'Ajuntament no pot fer efectiu els pagaments perquè una normativa europea impedeix abonar la quota corresponent a l'entitat, i per aquest motiu s'ha optat per deixar l'AGI en no poder solucionar el problema.

De fet, el consistori gironí va entrar a l'entitat --formada per la Generalitat, la Diputació de Girona i la Cambra de Comerç, entre d'altres institucions-- l'abril del 2012, i des d'aleshores no ha pogut fer cap pagament a causa d'aquesta directiva europea, que no s'ha modificat.