L'ajuntament de Girona no prorrogarà el contracte amb l'empresa Gowex per oferir el servei de WI-FI lliure a la ciutat. Es dóna la circumstància que el contracte signat al 2011 finalitza dilluns vinent. Arran de la informació feta pública aquest cap de setmana on l'empresa admetia haver falsejat els comptes i presentava concurs de creditors, el consistori gironí ha decidit no renovar-li la confiança.
La tinenta d'alcalde i regidora d'Hisenda, M. Àngels Planas, explica que "la voluntat de l'ajuntament és seguir donant el servei a la ciutadania" i per això estan estudiant com fer-ho possible mentre no es convoqui un nou concurs. Girona compta actualment amb una xarxa amb 166 punts de WI-FI. Des del 2011 s'hi han registrat 58.035 usuaris.
La xarxa local de WI-FI es va crear el 2010 gràcies a les subvencions del Pla de Barris, de la Diputació de Girona i del famós Pla Zapatero. La meitat es destina a ús públic i l'altra part la utilitzen els serveis municipals. El 15 de juliol del 2011 Gowex va guanyar la concessió per tres anys prorrogables de la part pública de la xarxa. L'empresa es comprometia a pagar cada any 55.000 euros al consistori, una quantitat que l'ajuntament assegura que sempre ha abonat. El negoci per part de Gowex venia amb els enllaços patrocinats, que permetien un servei gratuït pels usuaris que pagaven els anunciants.
L'ajuntament de Girona no renovarà a Gowex la gestió del WI-FI local
El consistori ha pres aquesta decisió després que l'empresa admetés haver falsejat els comptes i presentés concurs de creditors | El contracte acaba dilluns vinent
ARA A PORTADA
-
Els micropobles de les comarques gironines per on passarà el Festival Itinera aquest agost Natàlia Pinyol
-
Un xat basat en intel·ligència artificial informa els turistes sobre l'oci i cultura de Girona Redacció
-
-
La Unesco avaluarà les catifes de flors d'Arbúcies per ser patrimoni de la humanitat Bernat Castanyer
-
Publicat el 08 de juliol de 2014 a les 16:44
Et pot interessar
-
Societat Els veïns de Bonmatí poden tornar a beure aigua de l'aixeta després de gairebé un mes
-
Societat Dos detinguts per possessió de marihuana al desallotjament del bloc de pisos ocupats de la ronda Ferran Puig
-
Societat Salellas demanarà al Govern que no ubiqui un centre d'atenció al sensellarisme a Girona
-
Societat El Trueta és el primer hospital públic de fora de Barcelona a fer servir la cirurgia robòtica en infants
-
Societat Els caçadors gironins creen una app per controlar batudes i captures
-
Societat Lloret de Mar suspèn un any l'obertura de nous negocis de souvenirs o manicura al nucli antic