En primer lloc, van reafirmar la seva posició contrà ria a la construcció dÂuna sortida dÂemergència a la plaça de Can Nadal de Sarrià de Dalt.
Tal i com ja sÂhavia apuntat a lÂal·legació presentada pel mateix consistori, la ubicació dÂaquesta sortida en aquest espai pot inutilitzar un paratge dÂús públic i dÂun alt interès històric pel municipi a més de dificultar enormement la comunicació amb dos altres espais importants (com són el Cau i la Residència Torras). Aquesta preocupació va ser recollida pels responsables dÂADIF i serà considerada en els trà mits posteriors del projecte. I per tant, els responsables municipals estan a lÂespera de que els enginyers responsables de lÂobra es posin en contacte amb lÂAjuntament.
DÂaltra banda, des de Sarrià de Ter, també es va manifestar la voluntat de que des del responsable de les obres es fes un seguiment exhaustiu (abans i després de les obres) de lÂestat dels immobles més propers a la lÃnia del tren per tal de detectar possibles deficiències i problemes arquitectònics que puguin sorgir a causa dels treballs. En aquest sentit, ADIF es va comprometre a incorporar aquestes mesures en el projecte executiu i des de lÂajuntament es va acordar seguir amb detall aquests estudis un cop iniciades les obres.
De fet, un dels compromisos adoptats a la reunió va ser la determinació dÂacordar amb la Direcció de les obres, contactes periòdics (in situ) entre aquesta i els responsables tècnics i polÃtics de lÂAjuntament de Sarrià de Ter. En aquesta direcció, lÂequip de govern sarrianenc té la intenció de crear una Comissió de Seguiment de les Obres del TGV formada pels tècnics locals, lÂalcalde i un representant de cada grup municipal. Una comissió que portarà el seguiment de les obres i despatxarà regularment amb la direcció de les mateixes. Â