Els caganers del jugador del FC Barcelona Leo Messi, del còmic infantil Bob Esponja i del Papa Benet XVI són els més venuts d’aquest Nadal. En el rànquing, també ocupen llocs destacats les figures d’Artur Mas, José Luis Rodríguez Zapatero i els jugadors del FC Barcelona Iniesta i Xavi.
El caganer de Leo Messi lidera tant el rànquing general com el de figures d’esportistes. En aquest cas, se situa per sobre dels caganers dels seus companys d’equip Xavi Hernàndez i Andrés Iniesta. La quarta posició és per al caganer de l’entrenador del FC Barcelona Pep Guardiola, seguit pel de l’entrenador del Real Madrid José Mourinho i el del pilot de Fórmula 1, Fernando Alonso.
En política catalana, el caganer del President de la Generalitat, Artur Mas, és el més venut, seguit pels de Josep Antoni Duran i Lleida, Joan Herrera, Carme Chacón i Montserrat Tura. Mentre que, en política espanyola, també és el més venut el del President del Govern José Luis Rodríguez Zapatero, seguit de molt a prop pel del líder del Partit Popular Mariano Rajoy. De l’actualitat espanyola, també ocupen llocs destacats els caganers de la Reina Sofia i de la Princesa Letizia i el de l’exvicepresidenta del govern espanyol Maria Teresa Fernández de la Vega.
Pel que fa al panorama internacional, el més venut és el del Papa Benet XVI, seguit pel del President dels Estats Units, Barack Obama; el de la Reina d’Anglaterra, Isabel II; el del Primer Ministre d’Itàlia, Silvio Berlusconi; i el del Primer Ministre de França, Nicolas Sarkozy.
En el cas dels personatges de còmics, el més venut és el del personatge Bob Esponja. També ocupen llocs destacats al rànquing els de Spiderman, Darth Wader, Hello Kitty i la Barrufeta. Pel que fa a la música, el més venut és el de Michael Jackson, seguit pel de John Lennon i el d’Elvis Presley.
Aquestes i totes les figures de l’empresa de Torroella de Montgrí caganer.com es poden trobar a la pàgina web www.caganer.com, on s’ofereix la possibilitat de comprar-les en línia.