Canvi radical de temps a la vista. L'hivern i la neu arribaran de cop a finals d'octubre després de dies més propis de finals d'estiu que no entrada a la tardor. Dissabte, una pertorbació molt activa provocarà precipitacions generalitzades amb una cota de neu que al final del dia es pot situar a només 800 metres.
Aquest dijous ja no es repetiran les temperatures altíssimes d'ahir quan es van arribar a assolir registres de fins a 30 ºC a punts de l'Empordà. Les màximes avui assoliran encara els 25 ºC en un dia radiant on si hi ha núvols seran només decoratius.
Divendres els núvols començaran a guanyar terreny. Però el canvi brusc de temps no es produirà fins dissabte. Una pertorbació molt activa provocarà precipitacions generals –localment intenses- i una baixada molt notable de temperatures. En aquest sentit la cota de neu es desplomarà: començarà a l'entorn dels 1.600 graus i baixarà fins als 1.000, puntualment als 800.
El diumenge el temps tendirà a estabilizar-se i les precipitacions es restringiran a la cara nord, amb una cota de neu de només 600 metres. Això sí, farà un fred d'hivern.
A continuació, la previsió en vídeo del Servei Meteorològic de Catalunya.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lNWXtBJMYMc[/youtube]
L'hivern i la neu arriben de cop a finals d'octubre
Societat
Canvi radical de temps a partir de dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’octubre de 2018 a
les 21:26
Et pot interessar
-
Societat
L'organització rectifica i anul·la la Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell
-
Societat
Tots els municipis confinats per l'incendi de l'Empordà
-
Societat
Protecció Civil demana evitar els desplaçaments fins al Baix Empordà, el Gironès i el Pla de l'Estany
-
Societat
Què sabem i què no de l'incendi que crema sense control a l'Empordà
-
Societat
Confinen diversos municipis de l'Empordà per l'incendi que crema atiat per la tramuntana
-
Societat
Palamós estrena el primer bloc d'habitatge cooperatiu de les comarques gironines
