L'alcalde de Deltebre (Baix Ebre), Lluís Soler (JxCat), és des d'aquest divendres el nou president de l'Associació Catalana de Municipis (ACM). En el seu primer discurs, Soler ha reivindicat el compromís del món local "amb l'anhel col·lectiu del poble català i amb les aspiracions d'un país que vol ser lliure".
"El municipalisme serà sempre un aliat del país, sempre que calgui tornarem a sortir al carrer, pacíficament, democràticament i cívicament però carregats de raó i de voluntat democràtica", ha afirmat el ja president de l'ACM que ha assegurat que "cap presó ni sentència injusta" podrà aturar "la voluntat del poble".
La consellera de la Presidència, Meritxell Budó, ha agraït el "suport explícit" dels alcaldes al procés havent hagut d'afrontar, també, "amenaces i repressió".
							
																					
														
								Lluís Soler, nou president de l'ACM: «El municipalisme serà sempre un aliat del país»
L'alcalde de Deltebre situa com a "objectiu prioritari" del mandat crear una "única entitat" amb la FMC
ARA A PORTADA
- 
													
													
															
															 - 
													Incendi en un restaurant dels germans Roca a Girona: els bombers treballen en una cúpula de fusta Redacció
															 - 
													Bales de palla i pintades a les oficines comarcals d'Agricultura per la gestió de la dermatosi Redacció
															 - 
													Una manifestació a Sant Hilari demana la dimissió de l'alcalde per la pujada del rebut de l'aigua Redacció
															 - 
													
													
															
															 
Publicat el 22 de setembre de 2019 a les 18:02
																			
								Et pot interessar
- 
												
												Societat
												La CUP denuncia que la família de Pilar Rahola té pisos turístics il·legals a Cadaqués
											 - 
												
												Societat
												La plantilla de neteja de Girona denuncia "tàctiques de pressió" per treballar durant les Fires
											 - 
												
												Societat
												La Vall de Camprodon protesta contra el projecte de telecabina a Vallter
											 - 
												
												Societat
												Un ferit greu i dos lleus en una col·lisió frontal entre dos turismes a l'N-II a Fornells de la Selva
											 - 
												
												Societat
												Un taller per a gent gran per evitar estafes virtuals inaugura la Catosfera
											 - 
												
												Societat
												Girona es consolida com la capital digital catalana amb la 18a edició de la Catosfera
											 
