Vuit empreses i entitats de la demarcació de Girona han participat a la fira amb l’objectiu d’establir contacte amb operadors turístics especialitzats en golf i també per conèixer les noves tendències dels mercats i les estratègies de les destinacions competidores. Més de seixanta operadors turístics han assistit a la presentació del Club de màrqueting de Golf de la Costa Brava Pirineu de Girona interessant-se per l’oferta de golf de la demarcació.
Dolors Batallé, directora del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, ha manifestat que «l’interès per la Costa Brava ha augmentat considerablement entre els operadors. Les trobades amb operadors han estat un èxit i molts d’ells programen la Costa Brava el 2010 o tenen la intenció d’augmentar el seu número de clients. Cultura, gastronomia i el nivell dels camps i establiments hotelers són el fet diferencial davant altres destinacions».
Del 16 al 19 de novembre el Club de màrqueting de golf Costa Brava Pirineu de Girona, impulsat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona, ha participat a la fira de golf més important del món, International Golf Travel Market (IGTM) presentant a professionals del sector i el conjunt de l’oferta de golf de les destinacions Costa Brava i Pirineu de Girona. En l’edició d’enguany el Patronat de Turisme ha estat un dels cinc copatrocinadors de l’esdeveniment tot fent palesa la col·laboració amb la presència destacada de les marques Costa Brava i Pirineu de Girona en la espai on té lloc la IGTM.
Aquest dijous 19 de novembre el Patronat de Turisme ha organitzat una presentació de la destinació i l’oferta turística de golf de la Costa Brava i el Pirineu de Girona dins l’estand de Catalunya adreçada a 61 turoperadors. A la fi de la presentació s’ha ofert un cocktail i s’han realitzat sortejos de diverses estades a la demarcació de Girona entre els assistents a la presentació.
Les empreses de la demarcació presents a aquesta fira professional són: Silken Park Hotel San Jorge, PGA Golf Catalunya, Empordà Golf Resort, Resort Peralada, La Costa Golf & Beach Resort, Pitch & Putt Gualta, Club Golf d’Aro-Masnou, i el Club de Màrqueting de Golf Costa Brava Pirineu de Girona del Patronat.
El Club de Màrqueting de Golf Costa Brava Pirineu de Girona participa a la fira anual més important a nivell mundial especialitzada en viatges de golf, International Golf Travel Market (IGTM), amb un espai propi dins l’estand de Turisme de Catalunya emplaçat al Centre de Conferències de Marbella.
Durant quatre jornades de fira, els organitzadors de la mostra IGTM han programat nombroses activitats que han inclòs clínics, conferències, seminaris i entrevistes de treball –workshop- entre proveïdors i compradors, prèvia cita concertada.
El Club de màrqueting Golf Costa Brava Pirineu de Girona
Amb la participació a la IGTM del Club de Màrqueting de Golf Costa Brava Pirineu de Girona, format per 52 membres, es persegueix realitzar contactes que generin oportunitats de negoci profitosos pel conjunt de l’oferta de les nostres destinacions i incrementar la programació de la destinació en els catàlegs dels operadors especialitzats, alhora que conèixer les noves tendències dels mercats i les estratègies de les destinacions competidores.
El Club de Màrqueting de Golf del Patronat tanca el seu pla d’actuacions de l’exercici 2009 amb la participació a la IGTM. Al llarg d’aquest el Club de Màrqueting de Golf ha dut a terme nombroses accions entre les que es comptabilitza la participació a tres fires, l’organització de nou viatges de familiarització adreçades a canals de comercialització especialitzats–AAVV i TTOO- i premsa, ha organitzat torneigs de golf promocionals de golf, que són una actuació molt específica d’aquest Club de Màrqueting de producte. També s’ha participat en l’organització de diverses competicions com a promotor o bé com a co-organitzador com han estat l’Open d’Espanya masculí 2009 o el Reale Open de Catalunya 2009.