El conductor d'un cotxe ha mort aquest dilluns després de sortir de la carretera per causes que es desconeixen i bolcar amb el vehicle. L'accident ha tingut lloc poc després de les dues de la tarda a la GI-503, al terme municipal de Maçanet de Cabrenys (Alt Empordà).
Per causes que es desconeixen, el vehicle, un cotxe amb matrícula francesa, ha sortit de la carretera a l'altura del quilòmetre 12 i ha bolcat. El conductor i únic ocupant ha mort.
Arran del sinistre, s'han activat cinc patrulles dels Mossos, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i una ambulància i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). La carretera ha estat tallada en els dos sentits de la marxa.
Amb aquesta víctima, són ja 106 les persones que ha mort en accident a la xarxa interurbana de Catalunya, segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT).
Mor el conductor d'un cotxe després de sortir de la via i bolcar a Maçanet de Cabrenys
L'accident ha tingut lloc a la GI-503
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’agost de 2022 a les 16:49
Actualitzat el 15 d’agost de 2022 a les 16:50
Et pot interessar
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill a sis comarques per forts ruixats i tempestes
-
Societat Un violador reincident condemnat a Girona a nou anys i mig de presó
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Gironès
-
Societat Una normativa limita els grups turístics a Girona i prohibeix l'ús de megàfons
-
Societat L'antiga fàbrica Simon de Girona es convertirà en el nou institut Ermessenda
-
Societat Comença la segona fase del concurs per dissenyar el futur Campus de Salut de Girona i Salt