Sembla ser que el jove hauria col·lidit amb la part posterior del vehicle. Fins al lloc dels fets s'han desplaçat quatre dotacions dels Mossos d'Esquadra i dues dels Bombers, així com serveis sanitaris amb helicòpter que no han pogut fer res per salvar la vida del jove. El conductor del turisme ha resultat il·lès.
Mor un jove en un xoc a Torroella de Montgrí
Un jove de divuit anys i veí de Torroella de Montgrí, Eduard I. P., ha mort aquest dijous a causa d'un accident entre la seva moto i un turisme. El sinistre ha tingut lloc a les tres del migdia al quilòmetre 1,2 de la carretera GI-641 de Torroella de Montgrí.

- Anna Grau i els primers candidats de la llista de Ciutadans aquest dimecres. -
- Cs
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de setembre de 2009 a les 18:48
Et pot interessar
-
Societat Mor un home ofegat a Begur quan feia pesca submarina
-
Societat Les botigues del centre de la Bisbal d'Empordà tancaran a dos quarts de deu per frenar l'incivisme
-
Societat Adequar el solar del nou institut de Salt costarà 300.000 euros a l'Ajuntament
-
Societat SOS Costa Brava denuncia que Santa Cristina d'Aro vol convertir un aparcament i superfície comercial en habitatges
-
Societat Restringeixen l'aigua de l'aixeta als veïns de Bonmatí per la presència d'un compost químic
-
Societat Tornen els contenidors de vidre a Girona i augmenta la recollida de resta i orgànica