Un motorista ha mort aquest dimarts a la tarda després de sortir de la carretera amb la moto que conduïa a Cabanes (Alt Empordà) per causes que ara per ara encara s'investiguen, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
El sinistre ha tingut lloc al quilòmetre 3 de la carretera GIV-6024. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís que alertava del fet quan passava un minut de tres quarts de set de la tarda. Arran de la incidència s'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un motorista després de sortir de la carretera GIV-6024 a l'Alt Empordà
Els fets han tingut lloc cap a tres quarts de set de la tarda
ARA A PORTADA
-
ERC critica que Calonge i Sant Antoni cedeixi un espai per fer una jura de bandera espanyola el 12-O Redacció
-
-
Girona inaugura la comissaria compartida de Santa Eugènia que reforçarà la presència policial a tres barris de la ciutat Redacció
-
Enxampen un camioner a l'àrea del Gironès de l'AP-7 que portava 350 quilos de cocaïna i haixix Redacció
-
Publicat el 06 de març de 2018 a les 20:17
Actualitzat el 06 de març de 2018 a les 20:20
Et pot interessar
-
Societat Girona penja un retrat de Felip VI a l'Ajuntament fet amb un mosaic de fotos de l'1-O
-
Societat Entra en funcionament la zona de baixes emissions a Girona, però amb restriccions toves
-
Societat Girona aconsegueix esborrar plaques franquistes que encara perviuen en edificis
-
Societat Així funciona la iniciativa contra el malbaratament alimentari en congressos de Lloret de Mar
-
Societat La Diputació de Girona atorga quasi 3 milions d'euros en ajuts per a habitatge social als ens locals
-
Societat L'AP-7 connectarà amb la variant de Figueres per millorar la confluència amb l'N-II