Un home ha mort a Salt mentre reformava un local que encara no havia engegat l'activitat al carrer Rosa Levroni de la localitat. Els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís aquest dijous al migdia i quan van arribar a lloc dels fets, van trobar la persona estava enmig de la via pública.
Segons informa el cos de Mossos, una caiguda d'esquena per causes que es desconeixen li hauria provocat la mort. Al lloc dels fets s'hi van traslladar diverses patrulles de Seguretat Ciutadana de Salt i Girona i agents d'investigació i el Sistema d'Emergències Mèdiques.
Els Mossos van posar els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Girona i del departament d'Empresa i Treball, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Mor un treballador mentre reformava un local a Salt
Societat
Una caiguda d'esquena per causes que es desconeixen li hauria provocat la mort
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de desembre de 2023 a
les 14:52
Actualitzat el
23 de desembre de 2023 a les
14:54
Et pot interessar
-
Societat
S'esfondra part del sostre del gimnàs de l'Escola Salvador Dalí de Figueres
-
Societat
Els Mossos denuncien un jove de 19 anys per amenaçar l'alcalde de Platja d'Aro a través de les xarxes
-
Societat
Un mort i dos ferits en un xoc frontal a Viladamat
-
Societat
Sis ferits lleus en l'accident d'un autobús a Blanes
-
Societat
Un home intenta cremar la casa de la seva exparella i el seu fill menor a Tossa de Mar
-
Societat
Torna el servei del bus llançadora gratuït que uneix tot Calonge i Sant Antoni durant l’estiu
