Mor un veí de Llers d'un infart a causa de l'incendi de l'Alt Empordà
Hi ha cinc persones més afectades, entre elles un home amb cremades al 80%
ARA A PORTADA
-
L'estiu comença amb avisos del Meteocat per calor diürna i nocturna: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Un estudi de la UdG revela quina és la millor IA per detectar «fake news» i vídeos manipulats Redacció
-
El menor desaparegut a Roses hauria discutit amb els companys abans de sortir d'excursió amb moto d'aigua Natàlia Pinyol
-
-
Publicat el
22 de juliol de 2012 a
les 18:53
Un veí de Llers de 75 anys ha mort d'un infart aquesta tarda a causa de l'incendi de l'Alt Empordà, segons han confirmat fonts del SEM. Hi ha cinc persones més afectades pel foc. Un d'ells és un home de nacionalitat francesa que ha estat trobat al costat de la carretera amb el vehicle calcinat i que ha patit cremades al 80% del cos, i quatre persones més han patit ferides de caràcter lleu. També, el SEM ha fet atencions a diverses atencions per inhalació de fum. El conseller Puig també ha informat de com a mínim dos ciutadans més, veïns de Llers, que s'han cremat mentre ajudaven en les tasques d'extinció de l'incendi.
Escull Girona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Unes 500 persones s'apleguen a Girona per denunciar la "mala gestió" de l'aigua
-
Busquen un home de 43 anys desaparegut des de fa set dies a Calonge
-
Detingut a Cistella per apallissar i deixar ferida una dona de més de 60 anys
-
L'hospital Trueta de Girona crea la nova unitat Cardiorenal
-
Desnonen una família amb un nadó de mesos a Salt
-
Jutgen l'acusat de fer tocaments a una menor a la terrassa d'un bar de Girona
