Mor una persona en la col·lisió entre un camió i una furgoneta a Girona

L'accident s'ha produït al quilòmetre 28 de la C-65. La víctima és un home de 65 anys de Cassà de la Selva.

  • Pedro Sánchez, en l'acte al Liceu
Publicat el 29 de novembre de 2010 a les 17:34

Una persona ha mort aquest dilluns a primera hora de la tarda en la col·lisió entre un camió i una furgoneta a la C-65, entre els termes municipals de Girona i Fornells de la Selva, segons han informat els Mossos d'Esquadra. El sinistre s'ha produït a l'alçada del quilòmetre 28 de la C-65, just a l'encreuament d'aquesta via i amb la N-II. Els equips d'emergència han rebut l'avís quan passaven pocs minuts de les quatre de la tarda. Es desconeix la identitat de la víctima mortal i les circumstàncies de l'accident. Els Mossos d'Esquadra donen pas alternatiu.

Un camió i una furgoneta han xocat frontalment per causes que s'estan investigant, segons han explicat els Mossos, que han precisat que la víctima mortal era el conductor de la furgoneta. De la seva banda, el conductor del camió ha resultat ferit i ha estat traslladat a l'Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta. El sinistre, que s'ha produït a tres quarts de tres de la tarda, ha obligat a tallar la carretera en ambdós sentits fins les 5 de la tarda.

Fins al lloc dels fets s'hi ha desplaçat quatre dotacions dels Mossos, sis dels Bombers de la Generalitat, que han fet tasques d'excarceració i neteja de la via, i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), a més dels serveis de grua i de manteniment de carreteres.

La víctima mortal de la col·lisió entre una furgoneta i un camió a la C-65 aquest dilluns a la tarda és Tomas P.E., de 69 anys i veí de Cassà de la Selva (Gironès), segons han informat els Mossos d'Esquadra. El conductor del camió ha resultat ferit i ha estat traslladat a l'Hospital Josep Trueta de Girona. Per causes que es desconeixen, els dos vehicles han col·lidit frontalment i els Mossos d'Esquadra investiguen el motiu. L'accident ha obligat a tallar la carretera en ambdós sentits de la marxa fins a les cinc de la tarda. Fins al lloc dels fets, s'hi han desplaçat quatre dotacions de la policia catalana i sis dels Bombers de la Generalitat, que han fet les tasques d'excarceració i neteja de via.

D'altra banda, efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), a més dels serveis de grua i de manteniment de les carreteres.