Vianants
En primer lloc, la Plataforma Mou-te en bici demana que es faci una campanya informativa suficient per a donar a conèixer els detalls de la nova formativa. A més, sol·licita que el semàfors donin prou temps per creuar a qualsevol persona, i que aquells que funcionin amb polsador responguin amb certa rapidesa; ja que si no passa, el vianant acaba creuant en vermell.
Ciclistes
Pels ciclistes, també es sol·licita una campanya informativa, en aquest cas per fomentar el respecte per aquells que utilitzen aquest mitjà de transport paral·lelament a una altra per informar als ciclistes sobre els seus drets i deures; a més de la pacificació dels carrers que no es consideren "eixos principals", no només ubicant senyals de limitació de velocitat.
Per les vies que si que són considerades "eixos principals", reclamen un carril-bici prou ample, senyalitzat i defensat de l'aparcament.
Entre les crítiques, n'hi ha sobre el mal ús que fan els vianants del carril-bici de forma repetida, així com la decisió de sancionar els ciutadans que lliguin la bicicleta a elements de mobiliari urbà; ja que segons Mou-te en Bici, no és justificable si no es malmet el citat mobiliari o si molesta a altres usuaris de la via pública. També es reclama la possibilitat d'aparcar bicicletes en aparcaments soterranis, ja que actualment s'hi troben "moltes dificultats".
Finalment, sobre el sistema de lloguer de bicicletes públiques, la Plataforma creu que pot resultar positiu si es finança amb ingressos d'Àrea Verda, com a Barcelona, a més de planejar-lo com a sistema metropolità, i es parli amb associacions d'usuaris per definir-ne els criteris.