Tretze entitats d'educació i acció social de diferents municipis de Catalunya s'han unit en una nova plataforma, la Xarxa d'Entitats d'Acció Social i Comunitària (XEASC) que té com objectiu treballar pel desenvolupament de l'acció social i comunitària als barris.
Les entitats que en formen part ja fa anys que es dediquen a l'àmbit socioeducatiu amb infants i joves però han volgut agrupar-se per constituir un nou model de gestió que accentuï les necessitats de les persones ateses i del treball en xarxa de les associacions. A més, la XEASC també buscarà complicitats amb altres agents i comunitaris. La nova plataforma compta amb 480 membres que donen servei a més de 4.000 joves i 900 adults.
La nova xarxa s'ha presentat en públic aquest dissabte a l'Edifici de la Generalitat de Girona. L'acte, que ha aplegat a més de 120 persones, ha comptat amb els parlaments de la presidenta de XEASC, Laia Pajuelo, el director general de Joventut, Toni Reig, i la regidora de Joventut a Girona, Roser Urra.
Neix una plataforma a Girona per donar servei a més de 4.000 infants
La Xarxa d'Entitats d'Acció Social i Comunitària té com objectiu treballar pel desenvolupament de l'acció social i comunitària als barris
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de març de 2014 a les 22:12
Et pot interessar
-
Societat
Girona, la ciutat amb més sort a la Grossa de Cap d'Any
-
Societat
Les esglésies evangèliques creixen un 30% a Girona en cinc anys i guanyen fidels
-
Societat
Un home mor en un xoc frontal entre un camió i un turisme a l'N-II a l'altura del Far d'Empordà
-
Societat
Cinc localitats gironines, premiades per la loteria de Nadal
-
Societat
Toca la loteria en un establiment de Porqueres per segon cop en un mes
-
Societat
Mor una dona en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a Biure
