
La campanya Olotx2 serà un gran èxit i la ciutat rebrà una allau de visitans al llarg de tot aquest cap de setmana, 2 i 3 de març. Les reserves dels restaurants gairebé ja estan plenes i molts hotels han penjat el cartell de "complet".
I és que durant aquests dos dies l’estada a Olot es viurà el doble. Aquest és el principal objectiu de la campanya promocional Olotx2, que pretén desestacionalitzar l’afluència de visitants i promoure Olot i la Garrotxa com a destí turístic i comercial de qualitat.
Olot i la comarca oferiran aquest cap de setmana de manera excepcional places d’allotjament i àpats en condicions molt atractives, a més de descomptes, promocions, obsequis i un munt d’activitats gratuïtes. Quaranta allotjaments de la comarca entre hotels, pensions, apartaments turístics i cases de turisme rural han posat a la venda 600 places entre les nits de l'1 i 2 de març, oferint una nit a meitat de preu, dues nits al preu d'una o dues habitacions al preu d'una.
Pel que fa a l’àmbit gastronòmic, 16 restaurants d'Olot oferiran 1.360 àpats per a dues persones durant tot el cap de setmana, la qual cosa suposa que més de 2.700 persones poden gaudir de la promoció. Pel preu d’un cobert, dos comensals. A més, una desena de bars i cafeteries posen a disposició de garrotxins i forans esmorzars 2x1 durant tot el cap de setmana dins uns horaris determinats, d’altres donaran xocolata a la tassa i xurros, d’altres creps i d’altres tapes.

De la seva banda, les parades de la Plaça Mercat oferiran un producte de cada parada al 2x1 i tastos gratuïts durant el matí del dia 2.
La campanya també es complementa amb una quinzena d’activitats turístiques de caire lúdic que es podran viure el doble, com ara l’enlairament en globus, trenet, rutes en bici elèctrica, concerts d’El Mini, el festival de música de butxaca, que també s’organitzarà durant el mateix cap de setmana, portes obertes i visites guiades als museus, al volcà Montsacopa...
Tres establiments de l’oci nocturn de la ciutat (Ateneu Central, Trànsit i Cocodrilo) obsequiaran amb un concert gratuït amb motiu de la campanya, i oferiran combinats i còctels sense alcohol a 2x1.
L’Olotx2 també compta amb l’adhesió del Gremi de Perruquers, i 11 establiments faran promocions i obsequis durant el dissabte. Els quatre aparcaments interiors de la ciutat faran un 2x1 i la zona blava de la ciutat serà gratuïta.
Un altre dels atractius d’Olot com a punt de trobada serà la concentració i concurs d’un centenar d’instagramers (Instagram Your City) que amb el suport del Patronat de Turisme Costa Brava Girona s’organitzarà pel centre de la ciutat amb l’objectiu de posicionar la ciutat a les xarxes socials.
La campanya coincidirà, diumenge, amb la tradicional cavalcada de Sant Antoni, i el dissabte amb la Botiga al Carrer, dos esdeveniments que acabaran de donar l’oportunitat de «viure Olot el doble».
Fan possible l’Olotx2 (a més de l’Ajuntament d’Olot) Turisme Garrotxa, l’Associació d'Hostalatge de la Garrotxa, l’Associació de Comerciants d’Olot, la Plaça Mercat, l’Associació de Turisme Rural de la Garrotxa, el Gremi de Perruquers d'Olot i Comarca i el Patronat de Turisme Costa Brava de Girona.