L’alcaldessa de Girona, Anna Pagans, ha participat aquesta setmana a Alcalá de Guadaíra (Sevilla), a la desena trobada de l’Assemblea General de la Xarxa Estatal de Ciutats Educadors, de la qual Girona forma part.
Sota el lema “Todas las miradas suman” la trobada ha servit per posar en comú experiències de diferents ciutats sobre el paper de l’educació, així com tractar els reptes educatius en els plans estratègics de les ciutats, o la influència de les TIC en l’àmbit educatiu.
Entre els ponents que han participat en aquesta desena trobada destaquen: Carmen Maestro, presidenta del Consell Escolar de l’Estat; Antonio Rodríguez, catedràtic d’Història Contemporània i director del Institut de Cultura i Tecnologia de la Universitat Carlos III de Madrid; Jordi Hereu, alcalde de Barcelona y president de l’ AICE; Mario Bedera, secretari d’estat d’Educació i Formació Professional; Francisco José Álvarez, conseller d’Educació de la Junta d’Andalusia, i en la conferència de clausura, Joan Manuel del Pozo, membre del Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
Pagans participa a l’Assemblea General de la Xarxa Estatal de Ciutats Educadores
Societat
La X trobada s’ha celebrat del 30 a l’1 d’abril a Andalusia
ARA A PORTADA
-
Política Reagrupament convergent a Girona: Junts i el PNC aniran plegats a les municipals Oriol March
-
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
-
Societat Un home intenta cremar la casa de la seva exparella i el seu fill menor a Tossa de Mar Redacció
Publicat el
01 d’abril de 2011 a
les 21:42
Et pot interessar
-
Societat
Torna el servei del bus llançadora gratuït que uneix tot Calonge i Sant Antoni durant l’estiu
-
Societat
L'aeroport de Girona tanca el primer semestre de 2026 amb un 7,3% menys de passatgers que fa un any
-
Societat
Mor ofegat un home de 54 anys a la platja d'Empuriabrava
-
Societat
Detonen un projectil d'aviació francès localitzat en una cala del Port de la Selva
-
Societat
Controlat l'incendi entre Llers i Terrades, a la comarca de l'Alt Empordà
-
Societat Els Bombers descarten controlar l'incendi de les Gavarres «en les pròximes hores»
