Presentació del cap de llista d'EUiA de Salt

Francesc Martínez encapçalarà la candidatura

Publicat el 26 de març de 2011 a les 16:59
Aquest divendres 25 de març es va presentar a la premsa el cap de llista proposat per l'assemblea d'EUiA de Salt a les properes eleccions municipals, el saltenc Francesc Martínez
 
En aquesta contesa electoral Francesc Martínez, sindicalista de la UGT membre del comitè d’empresa de la Universitat de Girona, i membre de l’associació de veïns de la Massana, ha presentat l’opció d’esquerra transformadora significada per EUiA a Salt. En Martínez va defensar un municipalisme d'esquerres, ecologista i catalanista per donar resposta a la crisi,
 
El candidat va fer primer una radiografia de la situació del poble de Salt evidenciant que els problemes de Salt tenen ha veure amb que la nostra vila es principalment de treballadores i treballadors, i són aquest els que estan pagant la crisi amb l'atur i la pèrdua de drets. Amb l'idea de que no hi ha gestió sense política, ni política sense valors, en Francesc Martínez va recordar que EUiA no accepta aquest nou pensament únic de que són les classes populars les que han de pagar la crisi. També va denunciar la campanya que des de la dreta s'esta fent amb propostes demagògiques, que en comptes de treballar per la cohesió social i la convivència, van en sentit contrari, estimulant l'enfrontament entre veïns i arribant a qüestionar la legitimitat democràtica d'alguns càrrecs electes. En Martínez va asseverar que “No ens conformem amb la destrucció de la convivència a Salt, estimem el nostre poble i volem lluitar per ell”.
 
Altres idees que va desgranar en Francesc Martínez en la presentació van ser, que EUiA està treballant per aconseguir que cap vot d'esquerres és perdi en les properes eleccions, és per això que té voluntat d'aconseguir la unificació d'aquest vot i no la seva dispersió com va passar en altres eleccions. EUiA aspira amb d'altres forces progressistes a barrar el pas a la dreta, tant a la moderada com a l'extrema.