Presenten la memòria de l’àrea de Relacions Ciutadanes i Joventut

El tinent d’alcalde Miquel Poch ha fet balanç dels serveis de Participació Ciutadana i Relació amb les Entitats, el Servei d’Informació Ciutadana i de l'OMIC.

Publicat el 30 de març de 2011 a les 16:53
El tinent d’alcalde de Relacions Ciutadanes i Joventut, Miquel Poch, ha presentat aquest dimecres el resum de les memòries de diferents serveis pertanyents a l’Àrea de Relacions Ciutadanes i Joventut:
 
Servei de Participació Ciutadana i Relació amb les Entitats.
 
En l’àmbit de participació, entre altres actuacions, s’ha portat a terme el procés participatiu sobre la reforma de l’antic Cinema Modern. En l’àmbit associatiu, també entre altres actuacions, s’ha celebrat la III Jornada d’Associacionisme i la Nit del Voluntariat. Aquest any 2011, la sisena edició d’aquest homenatge als voluntaris i voluntàries gironins tindrà lloc el dia 2 de desembre.
 
Cal destacar que, aquest 2010, les entitats gironines han fet un total de 526 actes a la via pública
 
Servei d’Informació Ciutadana
 
En relació amb l’atenció presencial, aquest 2010 s’han fet un total de 105.563 atencions. En relació amb l’atenció virtual, hi ha hagut 15.020.076 pàgines consultades al web de l’Ajuntament, un 9% més que l’any anterior. Pel que fa a la Bústia d’Avisos, durant el 2010 s’han rebut 3.549 avisos i s’ha instal·lat un nou caixer a la seu de la Generalitat de Catalunya.
 
Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC):
 
L’any 2010 es van realitzar un total de 9.464 actuacions. Cal destacar, que un 73,76% de les consultes que s’han atès des de l’OMIC aquest 2010 provenien de Girona ciutat. El 25% restant són d’altres punts de les comarques gironines principalment i, en menor mesura, de Catalunya, Espanya, la Unió Europea i altres països.
 
Nota: per a més informació de les actuacions dutes a terme aquest 2010, veieu nota de premsa adjunta. Les memòries d’aquests serveis es podran trobar a la web de Premsa de l’Ajuntament de Girona.