En el decurs dâaquest any i a fi de commemorà aquest 25è aniversari, està previst portar a terme diversos actes. El primer esdeveniment tindrà lloc el dissabte dia 5 dâabril als estudis de rà dio Sarrià a les 10 h. del mati, emetent 12 hores dâentrevistes amb antics i actuals col·laboradors, tertúlies amb els fundadors de Rà dio Sarrià i la transmissió en directe de lâúltim partit de 1a Nacional de l´ UES a casa.
Les 12 hores es podran escoltar al 87.6 FM i té previst finalitzar lâemissió del programa especial a les deu del vespre.
Per commemorar aquest aniversari, Rà dio Sarrià tindrà una parada al Mercat Municipal de Sarrià de Ter durant la Diada de Sant Jordi i durant el mes de maig inaugurarà una exposició de rà dios antigues.
Com cada any Rà dio Sarrià celebrarà l´ anual festa de la rà dio durant el mes de juliol amb un sopar popular i ball.