Dilluns vinent, dia 20 de gener, es tallarà la circulació de vehicles al carrer de Bernat Boades de Girona. Concretament, el tram afectat és el que es troba comprès entre el carrer del Mestre Francesc Civil i el passatge dels Massaguer. Es preveu que es restableixi la circulació en aquest tram el proper 31 de gener.
A causa d’aquest tall de circulació, motivat per les obres de construcció d’un nou col·lector arran de la remodelació del carrer del Bisbe Sivilla, els vehicles procedents dels carrers de Bernat Boades i de Caterina Albert es desviaran cap al carrer del Mestre Francesc Civil.
“Com sempre que es fan actuacions que requereixen tallar la circulació de vehicles, demanem paciència als ciutadans i ciutadanes per les molèsties que aquesta incidència els pugui produir i els agraïm per avançat la comprensió. Els recordem, a més, que poden fer-nos arribar qualsevol dubte o suggeriment a través de la Bústia d’Avisos del web municipal o dirigint-se directament al Servei de Mobilitat de l’Ajuntament”, ha recordat el regidor de Seguretat, Mobilitat i Via Pública.
Tallat el trànsit en un tram del carrer Bernat Boades de Girona
La circulació quedarà restringida durant 11 dies
ARA A PORTADA
-
L'estiu comença amb avisos del Meteocat per calor diürna i nocturna: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Un estudi de la UdG revela quina és la millor IA per detectar «fake news» i vídeos manipulats Redacció
-
El menor desaparegut a Roses hauria discutit amb els companys abans de sortir d'excursió amb moto d'aigua Natàlia Pinyol
-
-
Publicat el
17 de gener de 2014 a
les 18:11
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi de vegetació a la Font de la Pólvora
-
Societat
La Guàrdia Civil manté la cerca del menor desaparegut amb immersions diàries
-
Societat
Salt invertirà 30 milions d'euros per construir la nova seu dels Mossos d'Esquadra a Salt
-
Societat A presó dos homes per pagar a tres adolescents menors de 16 anys a canvi de sexe a Girona
-
Societat
Girona detecta 41 comerços que no fan servir el català com pertoca i en denuncia tres per incompliments «flagrants»
-
Societat
Girona millora l'eficàcia de la recollida selectiva després d'anys d'estancament
