Dilluns vinent, dia 20 de gener, es tallarà la circulació de vehicles al carrer de Bernat Boades de Girona. Concretament, el tram afectat és el que es troba comprès entre el carrer del Mestre Francesc Civil i el passatge dels Massaguer. Es preveu que es restableixi la circulació en aquest tram el proper 31 de gener.
A causa d’aquest tall de circulació, motivat per les obres de construcció d’un nou col·lector arran de la remodelació del carrer del Bisbe Sivilla, els vehicles procedents dels carrers de Bernat Boades i de Caterina Albert es desviaran cap al carrer del Mestre Francesc Civil.
“Com sempre que es fan actuacions que requereixen tallar la circulació de vehicles, demanem paciència als ciutadans i ciutadanes per les molèsties que aquesta incidència els pugui produir i els agraïm per avançat la comprensió. Els recordem, a més, que poden fer-nos arribar qualsevol dubte o suggeriment a través de la Bústia d’Avisos del web municipal o dirigint-se directament al Servei de Mobilitat de l’Ajuntament”, ha recordat el regidor de Seguretat, Mobilitat i Via Pública.
Tallat el trànsit en un tram del carrer Bernat Boades de Girona
La circulació quedarà restringida durant 11 dies
Ara a portada
Publicat el 17 de gener de 2014 a les 18:11
Et pot interessar
-
Societat El Sindicat d'Habitatge de Salt demana al Parlament que creï una taula treball per resoldre "la situació d'emergència"
-
Societat Renfe oferirà 1.026 circulacions per carretera durant les obres entre Figueres i Portbou
-
Societat Demana una barra de pa en català i acaba al jutjat per amenaces i assetjament
-
Societat 26 detinguts per concertar 212 parelles de fet fraudulentes a Catalunya