A més de l'incendi de Madremanya, aquest divendres a la tarda també s'han declarat tres focs més a la demarcació. Un d'ells, a la Jonquera, a prop de l'AP-7, ja encerclat i on hi treballen tres vehicles. El SCT ha informat que hi ha un carril de l'autopista tallat al quilòmetre 1,5 en sentit França.
Per altra banda, s'ha declarat un incendi a Sant Martí d'Empúries que evoluciona favorablement, i que hauria afectat terrenys de conreu. L'incendi ja està controlat.
Finalment, a les 18:32 s'ha declarat un altre incendi a l'urbanització Les Teules de Santa Cristina d'Aro. ELs Bombers hi han desplaçat 6 vehicles.
Tres incendis més afecten la demarcació
L'incendi de la Jonquera, estabilitzat, i el de l'Escala, controlat. A Santa Cristina d'Aro hi ha sis vehicles de bombers
Ara a portada
Publicat el 24 d’agost de 2012 a les 15:42