Trobada entre Puigdemont i la presidenta d’Òmnium, Muriel Casals

També ha assistit a la trobada el president d'Òmnium Gironès, David Martí

  • Muriel Casals, presidenta d'Òmnium Cultural, a la trobada amb l'alcalde de Girona, Carles Puigdemont | Ajuntament de Girona -
Publicat el 10 d’octubre de 2011 a les 19:13
Muriel Casals, presidenta d'Òmnium Cultural, a la trobada amb l'alcalde de Girona, Carles Puigdemont Foto: Ajuntament de Girona

Amb l’objectiu de reforçar la col·laboració entre l’Ajuntament de Girona i Òmnium Cultural, aquest dilluns al matí l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, s’ha reunit amb la presidenta d’Òmnium Cultural, Muriel Casals, acompanyada del president d’Òmnium Gironès, David Martí, i el membre de la junta d’Òmnium Gironès, Pitu Masdevall.
 
La trobada ha servit per estrènyer llaços entre les dues organitzacions i mostrar el compromís municipal en la promoció de la llengua i la cultura catalana.